Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عینیت بخشیدن به فعالیت‌هایی همچون رزمایش مومنانه، امید و نشاط و وحدت و الفت در جامعه می‌آفریند که باید با جدیت دنبال شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه هماهنگی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: این اعمال خیرخواهانه، پیوند و پیروی از سیره ائمه اطهار(ع) است و روح این اعمال در هم آمیخته با مناسبت‌هایی همچون سالروز شهادت امام زین العابدین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر وظایف افراد، در عرصه تاریخ و معارف اهل بیت و مطالعه زندگی امام سجاد مشخص می‌شود و این ادعا که سیره ائمه در گذشته منطبق با اقتضائات زمان بوده است و برای عصر کنونی قابل اجرا نیست، یک تحریف آشکار و مردود است  که می‌خواهد جامعه را از دریای جهت‌بخش و مسیر حساب شده دور کند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: قرآن و عترت همیشه راهگشا هستند و امروزه می‌توان جهاد با یزیدیان عصر حاضر و خباثت‌های دشمن را با تاسی از مسیر ائمه اطهار (ع) طی نمود.

نماینده ولی فقیه در استان، رزمایش مومنانه را یک جهاد دانست و گفت: ورود به این حرکت‌های تعاون‌گرایانه یک ضرورت است که می‌توان با ترکیب کمک‌های مادی، توانمندی‌های ذهنی و... به یک وحدت و انسجام و یکپارچگی دست یافت که هدف دشمن نیز فروریختن این وحدت است.

 نکونام بر دوری جستن از القائات شیطانی در این عرصه تاکید و تصریح کرد: عینیت بخشیدن به فعالیت‌هایی همچون رزمایش مومنانه، امید و نشاط و وحدت و الفت در جامعه می‌آفریند که باید با جدیت دنبال شود.

وی بیان کرد: کمک‌های بیرونی در دوره‌های قبل چشمگیرتر بود که باید بیش از گذشته به این رزمایش قوت ببخشند و کمک‌های درونی هم باید گسترش یابند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت و ضبط رزمایش مومنانه بعنوان یک عمل جهادی برای حفظ ارزش‌های والای انقلاب، انجام وظایف مومنانه و استفاده آیندگان ضروری است که در همین راستا مرحله اول رزمایش در قالب یک کتاب ماندگار منتشر خواهد شد.

مرحله دوم کمک مومنانه در آران و بیدگل با توزیع 1100 بسته لوازم‌التحریر ادامه دارد برگزاری مراسم کمک مومنانه جامعه وزنه‌برداری با حضور ربیعی و صالحی‌امیری کمک مومنانه دستگاه قضائی استان کرمان به خانواده‌های زندانیان نیازمند به روایت تصویر

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه جلسه بیان کرد: برای اجرای رزمایش کمک مومنانه در مرحله اول 10 میلیارد تومان با مشارکت 7میلیاردی مردم و 3 میلیارد از طرف بنیاد مستضعفان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع آوری و در بین اقشار نیازمند توزیع شد.

وی افزود: طرح اطعام حسینی و ایران همدل نیز در حال اجرا است که تاکنون 60 درصد از خانواده‌های تحت حمایت و تبصره 18 از این بسته‌های غذایی شامل مرغ، برنج و روغن بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت  27 آشپزخانه با همکاری کمیته امداد استان در طرح ایران همدل افزود: تاکنون 62 هزار غذای گرم به ارزش 880 میلیون تومان طبخ و توزیع شده است.

وی یادآور شد: به غیر از موارد یادشده 13 هزار بسته حمایتی به ارزش 1 میلیارد و 700 میلیون تومان توزیع شد و ارزش کل کمک‌های جمع‌آوری شده تا 22 شهریور 2 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

ملک‌پور در پایان با تاکید بر جمع آوری  1 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک در شورعاطفه ها، خاطرنشان کرد: 100 لپ‌تاپ به همت یکی از خیرین به ارزش 2میلیارد و 400 میلیون تومان تهیه و به‌زودی برای تحصیل قشرمحروم استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/7540/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مومنانه میلیون تومان کمک مومنانه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی