Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@11:15:28 GMT

کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۲۰۲

کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان به کشف ۹۴ درصدی جرایم خشن در خوزستان در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: ۶ تن و ۲۵۳ کیلو و ۶۰۱ گرم انواع مواد مخدر در این مدت در خوزستان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی خوزستان را مقابله با جرایم خشن برشمرد و بیان کرد:با تلاش ارزشمندی که همکاران در مجموعه نیروی انتظامی خوزستان در پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی ، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و روسای کوپ داشتند در مدت ۱۷۸ روز امسال تاکنون شاهد کشف ۹۴ درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم که رشد قابل ملاحظه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون در ۸۲ درصد از سرقت‌های مهم و عادی سارقان شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

کشف یک تریلیون و ۳۵۱ میلیارد ریال کشفیات قاچاق

وی گفت: همچنین در مدت ۱۷۸ روز بیش از یک تریلیون و ۳۵۱ میلیارد ریال کشفیات قاچاق داشته‌ایم که در این راستا نیز شاهد افزایش کشف ۷۹ درصدی پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:در این بازه زمانی ۱۶ مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات اجرا شد که در آنها تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ قبضه سلاح شامل ،۵۰۲ قبضه اسلحه جنگی و ۲ هزار و ۴۲۸ قبضه شکاری کشف و همچنین ۲ هزار و ۲۲۳ نفر دستگیر ، ۴۳ هزار و ۲۲۵ عدد مهمات کشف و ۱۴ باند قاچاق سلاح متلاشی شد.

سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با هرگونه ناهنجاری،جرایم خشن، قاچاق کالا و سوداگران مرگ که امنیت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند با قاطعیت و با صلابت برخورد کند. کشفیات در خوزستان موید عملکرد خوب فرماندهان وکارکنان نیروی انتظامی استان است.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Hw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خوزستان مواد مخدر انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود