Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شایعه انصراف تیم فولاد اکسین خوزستان از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: با پیگیری علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشور، استاندار خوزستان، مسئولان فولاد اکسین خوزستان موافقت خود را به صورت رسمی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کردند و حضور هر سه نماینده خوزستان در بیستمین دوره مسابقات قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این فولاد اکسین خوزستان پیش از این نیز سابقه حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور را داشته است، اضافه کرد: این تیم موفق شده است عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی را در مسابقات باشگاه‌های کشور کسب کند و حضور ملی پوشان در قالب تیم فولاد اکسین کیفیت لیگ را از نظر فنی افزایش دهد تا که ما شاهد برگزاری رقابت‌های جذابی باشیم.

نصیر زاده با اشاره به اینکه خوزستان قطب اصلی کشتی فرنگی ایران است و توانایی داشتن ۳ تیم را به لحاظ ورزشکار دارد، بیان کرد: از تلاش‌های استاندار خوزستان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نگاه ویژه وزیر صمت برای حل مشکل این تیم کمال تشکر داریم.

رئیس سازمان لیگ کشتی کشور با اشاره به اینکه ملی پوشان کشورمان در لیگ برتر مورد ارزیابی کادر فنی تیم‌های ملی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: حضور تیم فولاد اکسین در مسابقات لیگ برتر باعث خواهد شد فرنگی کاران خوزستان در این تیم همچنان شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر فرنگی باشگاه‌های ایران از هشتم مهرماه امسال آغاز می‌شود و بیست و سوم فروردین‌ماه سال آینده مرحله رفت به پایان می‌رسد و پس از مشخص شدن برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده، در خصوص زمان مرحله برگشت نیز تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های آریوبرزن بهبهان و احتشام گستر کارون دیگر نمایندگان خوزستان در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هستند.

کد خبر 5024105

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشور ورزش خوزستان ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر شهرکرد محرم 99 گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی فولاد اکسین خوزستان مسابقات لیگ برتر فرنگی باشگاه باشگاه های کشور تیم فولاد اکسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم