Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: خبرگزاری رسمی بحرین «بنا»، شامگاه دوشنبه،‌گزارش داد که «عبدالله بن حسن النعیمی» وزیر امور دفاع این کشور با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌و‌گویی تلفنی داشته است.

خبرگزاری رسمی بحرین با استفاده از لفظ «کشور» برای رژیم صهیونیستی در این خبر نوشت، در این ارتباط تلفنی اهمیت «توافق ابراهیم» (توافق صلح) با تل‌آویو «برای ثبات در خاورمیانه» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که دو طرف درباره پیش‌بینی‌های مشترکشان در ارتباط با «برقراری یک شراکت استوار میان وزارت‌ دفاع» گفت‌‌و‌گو کرده‌اند و در ادامه ادعا شده است که این مسئله «در توسعه توان» دو طرف و «حفاظت از امنیت منطقه» سهیم خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان این گفت‌و‌گو به «شریک بحرینی» خود پیشنهاد سفر به فلسطین اشغالی را داد. از سوی دیگر، دو طرف بر ادامه گفت‌و‌گوها توافق کردند.

روز جمعه، بحرین از دستیابی به توافقی برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا خبر داد. این خیانت عربی با انتقادهای گسترده‌ای روبه‌رو شده است. این توافق پس از سازش ابوظبی و تل‌آویو به تاریخ ۲۳ مرداد ماه رخ داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: گفت و گوی تلفنی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان در اقدامی لفظی و عوام فریبانه به اشغالگران قدس درباره «یورش گسترده» به رفح هشدار داده و خواستار بازگشایی مجدد گذرگاه‌ های مرزی با نوار غزه شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در این خصوص خاطرنشان کرد که نزدیک به یک میلیون آواره فلسطینی که در رفح پناه گرفته اند و جایی برای رفتن ندارند.

وزیر امور خارجه آلمان بدون اینکه از کمک های پیدا و پنهان کشورش به رژیم صهیونیستی نام ببرد، ادامه داد: من نسبت به یورش گسترده به رفح هشدار می دهم. یک میلیون نفر نمی توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به محفاظت دارند.

وی افزود: آنها فورا به کمک های بشردوستانه مستمر نیاز دارند. برای دستیابی به این هدف، گذرگاه‌ های مرزی رفح و کرم شالوم باید فورا بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی، با وجود اعلام روز دوشنبه حماس مبنی بر پذیرش پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا حمله به رفح را ادامه دهد.

کد خبر 6099745

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد