Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:03:52 GMT

بازگشت محمدی به پست مدیرعاملی ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۶۱۱

بازگشت محمدی به پست مدیرعاملی ذوب آهن

مدیرعامل ذوب آهن که مدتی قبل به دلیل آنچه کسالت و بیماری عنوان شده بود در این پست فعالیت نمی کرد به کارش در این باشگاه بازگشته است.

به گزارش" ورزش سه" در مردادماه امسال و در روزهایی که جوادمحمدی مدیرعامل ذوب آهن همراه تیم دیده نمی شد خبر رسید که او دچار بیماری شده است و از همین رو نمی تواند فعالیتش را ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هیات مدیره ذوب آهن بعد از انتصاب احمدجمشیدی سخنگوی باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی اعلام کردند که این جابه جایی تا زمان حل و رفع بیماری محمدی انجام شده است.


با این وجود ذوب آهن فصل نقل و انتقالات را نیز با سرپرست مدیرعاملی شروع کرد و حتی تغییراتی  نیز روی نیمکت تیم به وجود آمد. اما ذوب در روزهای اخیر با حاشیه هایی هم مواجه بوده است. بعد از عقد قرارداد با حسین ابراهیمی بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان ، رحمان رضایی که این فصل هدایت ذوب آهن را به عهده گرفته به این موضوع اعتراض کرده و اعلام کرد که دو عضو هیات مدیره با نظر خودشان اقدام به جذب این بازیکن کرده اند. موضوعی که واکنش این بازیکن را هم به همراه داشت.


حالا باید دید با توجه به اینکه جوادمحمدی بار دیگر به عنوان مدیرعامل ذوب آهن فعالیتش را در باشگاه از سرگرفته است  آیا تغییری در روند نقل و انتقالاتی باشگاه ایجاد خواهد شد؟

ذوب آهن اصفهان جواد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان جواد محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس