Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت تعامل قوه‌قضاییه و ناجا برای برخورد با اراذل و اوباش گفت: برخورد قاطعانه با مخلان امنیت جامعه ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امشب در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های پلیس برای مبارزه با اراذل و اوباش و تامین امنیت جامعه اظهار داشت: امنیت یکی از بزرگترین نعمات در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و یک جامعه موفق باید استعداد‌های مثبت بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تاکیدات دین اسلام مبنی بر تربیت انسان‌های صالح خاطرنشان کرد: یک جامعه پیشرفته باید نیروهای سالم و صالح تربیت کرده و از تبدیل هنجارها به ناهنجاری‌ها جلوگیری کند و این موضوع باید توسط نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه رشت به تعامل میان قوه قضائیه و نیروی انتظامی برای تامین امنیت در جامعه اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه دستگیری اراذل و اوباش را برعهده دارد و قوه قضائیه نیز با برخورد قاطعانه با این افراد می‌تواند ناجا را در تامین امنیت کشور یاری کند و این دو نهاد مکمل یکدیگر هستند.

راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات متعرضان به حقوق مردم توسط پلیس امنیتفرمانده مرزبانی کردستان: مرزبانان و مدافعان امنیت باهرگونه نا امنی در مرزهای کردستان مقابله می‌کنندورود مجلس به تهدیدات امنیتی فضای سایبری در کشور

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه "همه مسئولان و حتی مردم باید در راستای برقراری امنیت در جامعه، به نیروی انتظامی جهت برخورد با اراذل و اوباش کمک کنند" تصریح کرد: با تمام توان از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برای نیل به اهداف و برنامه‌های تعیین شده حمایت همه‌جانبه می‌کنم.

وی خواستار برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه شد و خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و نیروی انتظامی باید برای تحقق هدف مذکور و حفظ ثبات و آرامش در جامعه با یکدیگر تعامل و هم‌افزایی داشته باشند تا دیگر شاهد شرارت و عربده‌کشی این افراد نباشیم.

انتهای پیام/613/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برخورد قاطعانه اراذل و اوباش نیروی انتظامی امنیت جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری