Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه روز دوشنبه یک کاروان حامل تجهیزات و خودروهای زرهی آمریکایی در استان بابل عراق مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری از حمله به یک کاروان حامل تجهیزات و خودروهای زرهی نظامی آمریکایی در استان بابل به وسیله بمب کنار جاده اى خبر می دهند.

این کاروان حامل ماشین‌های زرهی کوگار MRAP و تجهیزات تانک بود که به صورت گسترده ای تخریب شدند و آتش تا مدت زیادی در کاروان نظامی در بزرگراه بین المللی شعله ور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان حمله هوایی آمریکا به پایگاه‌های ارتش و الحشد الشعبی در منطقه «القائم» و فرودگاه بغداد و شهید شدن شمار زیادی از آن‌ها، احساسات ضد آمریکایی در عراق بیشتر شده است. پارلمان عراق دی ماه گذشته به طرح اخراج نیروهای بیگانه از خاک این کشور رأی مثبت داد.

هفته پیش نیز دو کاروان تجهیزات و تسلیحاتی آمریکایی  در استان دیوانیه در جنوب عراق و یکی دیگر در شمال بغداد هدف حمله قرار گرفت.

 پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد نیز هفته گذشته با موشک‌های سنگین وزن هدف حمله قرار گرفت که این حمله باعث آتش سوزی گسترده‌ای در این پایگاه نظامی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی انفجار بمب حشدالشعبی کاروان حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد