Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خراسان، دست و پایش می‌لرزید، از شدت ترس و وحشت هنوز هم به خوبی قادر به تکلم نبود. از بیان آنچه ساعاتی قبل بر او گذشته بود شرم داشت، نگاهش را به موزاییک‌های کف اتاق پلیس آگاهی دوخته بود تا فرزندش چهره شرمگین او را نبیند، اما در همین حال آرام‌آرام اشک می‌ریخت. این زن جوان ناگهان در میان بغض ترکیده‌اش پرده از ماجرایی هولناک برداشت و اعضای باند مخوفی را لو داد که به او در مقابل چشمان حیرت‌زده و گریان فرزندش تجاوز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت زن جوان از شب حادثه

این زن که شب بیست‌وپنجم آبان سال ۹۲ از چنگ باند معروف به «برمودا» در مشهد گریخته و خود را به نیروهای انتظامی رسانده بود در ادامه این ماجرای وحشتناک گفت: به همراه فرزندم کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سواری مقابلم ترمز زد من هم وقتی دیدم زن جوانی در صندلی جلو نشسته است اطمینان یافتم که راننده جوان مسافرکش است به همین دلیل در حالی سوار آن خودرو شدم که دو جوان دیگر نیز در صندلی عقب نشسته بودند اما وقتی خودرو مسافتی را طی کرد ناگهان فردی که در صندلی عقب بود چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ سرم را زیر صندلی برد. 

زن جوان که دیگر گریه امانش نمی داد، در میان اشک‌های سرازیرشده‌اش افزود: آن‌ها مرا به بیابان بردند و در برابر چشمان گریان فرزندم به من تجاوز کردند و سپس اموالم را ربودند. التماس‌ها و گریه‌های من هیچ تاثیری در آن سه جوان سنگدل نداشت. هرچه فریاد می‌زدم شما را به خدا به من رحم کنید آن‌ها بی‌شرمانه‌تر به من هجوم می‌آوردند به طوری که تا آخر عمر نمی‌توانم به چهره فرزندم نگاه کنم از او شرم دارم مگر می‌توانم چهره وحشت‌زده دخترم را در آن لحظه هولناک فراموش کنم.

دستگیری اعضای باند برمودا

در پی شکایت این زن جوان و مشخصاتی که او از اعضای این باند مخوف داد، بلافاصله کارآگاهان با کسب مجوزهای قضایی به ردیابی خودروی مورد اشاره زن جوان پرداختند و دریافتند که خودروی مذکور به سمت شمال کشور در حرکت است. آن ها در حالی که مشخصات متهمان را به کلیه مراکز انتظامی اعلام کرده بودند در تعقیب خودرو به سوی استان گلستان حرکت کردند اما قبل از آن خودروی متهمان در منطقه تنگراه در کمین کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان افتاد. در همان بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که چهار متهم دستگیرشده از سرکردگان باند مخوف معروف به «برمودا» هستند که تحت تعقیب پلیس آگاهی گلستان بودند. آن‌ها همین جرایم را در چند شهر دیگر مانند رامیار، گنبد، بندر ترکمن، کردکوی و... انجام داده بودند. 

بازجویی از اعضای این باند آغاز شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این باند مخوف ادامه یافت. بررسی‌ها بیانگر آن بود که اعضای باند برای تجاوز به نوامیس مردم از ۵ دستگاه خودروی سواری پراید نقره‌ای، پراید سفید، پژو ۴۰۵ نقره‌ای و پژو پارس در حالی استفاده کرده‌اند که پلاک‌های آنان را هنگام ارتکاب جرم تعویض می‌کردند. آنان همچنین یک دستگاه تاکسی را که از بندر ترکمن سرقت کرده بودند برای ارتکاب جرم استفاده می‌کردند. 

سرانجام اعضای باند مخوف

ادامه تحقیقات نشان داد: اعضای باند که ابوالفضل، علی، محمد و افسانه نام دارند در استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان مرتکب جرم شده‌اند. در بازرسی از مخفیگاه این باند، تعداد زیادی کارت‌های عابر بانک متعلق به حساب اعضای خانواده، مقادیر زیادی طلا و جواهر متعلق به مالباختگان و حدود ۲۰ میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد. در ادامه رسیدگی به این پرونده حساس، ۵ تن دیگر از افراد مرتبط با اعضای باند دستگیر شدند.

اعضای باند «برمودا» در ادامه بازجویی‌ها و تحقیقات قضایی در حالی به ۳۶ مورد تجاوز به عنف اعتراف کردند که ۱۰ مورد آن را در مشهد انجام داده بودند.

سرانجام با پایان یافتن تحقیقات، جلسات دادگاه نیز با حضور وکلای مدافع آن برگزار شد و تعدادی از اعضای این باند به اعدام محکوم شدند. حکم دو برادر بعد از تایید دیوان عالی کشور در زندان مرکزی مشهد به اجرا درمی‌آید و پرونده محکوم به اعدام دیگر همچنان مراحل قانونی را طی می‌کند.

کد خبر 549310 برچسب‌ها تجاوز - حوادث پلیس - آگاهی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تجاوز حوادث پلیس آگاهی حوادث ایران اعضای باند باند مخوف زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این ۲ براثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن همسر و پسرش کرده، اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

مرد جوان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم تا به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم تا برای کمک به همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم، اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم.

متهم گفت: در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند، اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز در این آتش‌سوزی جان سالم به در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • غیرتی که در خون غلتید
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان