Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه اصلاح‌طلب نوشت: با توجه به سوءمدیریت اقتصادی دولت نسبت به حمایت از روحانی در انتخابات احساس شرمندگی می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردبیر این روزنامه در سرمقاله‌ای نوشت: امیدوارم تصور نکنید این چند خط مزاح و شوخی است! کاملاً جدی می‌نگارم. اتفاقاً کمی تا قسمتی هم بغض دارم از دست این روزگار و گلویم سنگینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کم‌مانده بود با شنیدن و خواندن سخنان رئیس‌جمهورمان بغض تبدیل به اشک شود. چرا که وی دیروز گفته است: «مردم می‌دانند که در شرایط تحریم آب و برق‌شان قطع نمی‌شود؛ این‌ها باعث اعتماد آن‌ها به ما شده است.»
عرضم این است اگر فردا در مورد برق و آب منزل‌تان هم یک بی‌تدبیری رخ داد چندان تعجب نکنید! شواهد و قرائن می‌گوید حداقل در سال جدید هر چه رئیس‌جمهور محترم فرموده‌اند بالعکس آن رخ داده! آخرین آن همین طرح گشایش اقتصادی بود. بنده به شخصه آرزو می‌کنم به روز‌های قبل از گشایش اقتصادی برگردیم. در آن ایام (!) دلار ۲۲ هزار تومان و سکه ۱۰ میلیون تومان بود. ضمن آن که بورس در حال رشد بود و مردم سرمایه‌های خرد خود را وارد بازار سرمایه کرده و اندکی خیال‌شان آسوده بود. اما حالا چه؟ وعده گشایش اقتصادی روحانی که اجرایی شد بورس سقوط کرد. دلار ۲۷ هزار تومان شد و سکه در حال رسیدن به رکورد ۱۳ میلیون تومان است.
به هر حال خودتان رقم‌ها را آپدیت کنید! به لطف مدیران لایق (!) و باسواد (!) اقتصاد کشور به ثبات عجیب و غریبی رسیده است البته در استمرار تورم! بگذریم شخص رئیس‌جمهور را نمی‌دانم، ولی این سخنان وی حداقل اسباب خجالت من شد. این گفته وی من را پرت کرد به ایام تبلیغات ریاست جمهوری سال ۹۶ ورزشگاه شهر مشهد. آنجایی که وعده رفع تمامی تحریم‌ها را می‌داد و می‌گفت حتی تحریم‌های اولیه را نیز از بین می‌برد و یا معاون اولش می‌گفت آنچنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کند که...
خلاصه وعده‌های درشت زیاد دادند و از آن وعده‌ها رسیدیم به اینجا که باید شکرگزار باشیم که آب و برق‌مان قطع نیست.‌
نمی‌دانم جناب رئیس‌جمهور چگونه توانستند خود را راضی کنند از آن وعده‌های پرطمطراق برسند به اینجا که آب و برق که وصل است پس دردتان چیست؟ ولی من مقابل کسانی که مجبورشان کردم بروند بر روی برگه‌های رأی‌شان بنویسند حسن روحانی شرمنده‌ام به واقع خیلی اعتماد به نفس می‌خواهد و بسیار بردباری لازم است که اینگونه سخن بگویی و شب آسوده سر بر بالین بگذاری! منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بحران اقتصادی حسن روحانی دولت تدبیر و امید وعده های انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • ندای آزادی