Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:29:12 GMT

سکاندار بعدی تیم فوتبال تراکتور کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۸۹۴۲

سکاندار بعدی تیم فوتبال تراکتور کیست؟

به گزارش ایرنا، با وجود عملکرد موفق ساکت الهامی در مقام سرمربیگری سرخپوشان تبریزی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و قهرمانی تراکتوری ها با وی در جام حذفی، این انگاره در جامعه فوتبال شکل گرفته که الهامی در هر حال در فصل جدید لیگ برتر همراه تراکتور نخواهد بود. 

در روزهای گذشته حجم گسترده ای از اخبار مبنی بر مذاکره مدیران باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور با علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان، برای هدایت تراکتور در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور منتشر، اما بعداً گفته شد که این اتفاق نخواهد افتاد و دایی سکانداری تیم «پرشور»ها را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال در جدیدترین گمانه زنی ها درباره سرمربی آینده تیم فوتبال تراکتور، نگاه ها به سوی فرهاد مجیدی، سرمربی پیشین تیم استقلال تهران، دوخته شده که گفته می شود پس از جدایی از «آبی ها» اکنون در دبی به سر می برد. 

خبرهای غیررسمی، اما قریب به یقین، حاکی از آن است که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور برای سپردن سکان هدایت تراکتور، روز گذشته با مجیدی تماس گرفته است.

در همین حال گفته می شود که مجیدی هر گونه تصمیم گیری درباره قبول سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور را به وکیل خود سپرده است. 

باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور تاکنون هیچ موضع گیری یا اعلام نظری درباره خبرهای منتشر شده مربوط به مذاکرات و رایزنی مدیران این باشگاه با دایی و مجیدی نکرده است. 

تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با امتیاز ۵۰ و رده چهارمی به پایان برد و با پیروزی مقابل استقلال تهران به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور دست یافت.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی تبریز فوتبال تراکتورسازی تبریز اخبار کنکور فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت