Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امسال ۸۰۰۰ همکار در آستانه بازنشستگی داشتیم گفت: با تلاش و کوشش همکاران و از خودگذشتگی که نشان دادند در سال جاری ۵۰۰۰ نفرشان استمرار خدمت خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا فولادوند درباره وضعیت نیروی انسانی مدارس تهران اظهار کرد: پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از بهمن ۹۸ کلید خورد و کارگروه‌های شش گانه با ساماندهی نیروی انسانی، مشکل نیروی انسانی را برطرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خوشبختانه ۸۰۰۰ نفر همکار در آستانه بازنشستگی داشتیم که با تلاش و کوشش همکاران و از خودگذشتگی که نشان دادند در سال جاری ۵۰۰۰ نفرشان استمرار خدمت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: از این حیث در حوزه نیروی انسانی وضعیت بدی نداریم. شاید کم و کسری باشد اما وضعیت بد نیست.

فولادوند همچنین با اعلام اینکه نقل و انتقالات فرهنگیان به پایتخت بسته شد گفت: تهران محل رجوع تمام استان هاست و بالطبع برای حل مشکل فرهنگیان، همکاری لازم را کردیم.

انتهای پیام/ا

منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • گرامیداشت روز معلم
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران