Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:02:29 GMT

اعتماد بی‌جا، نتیجه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۱۹۲

اعتماد بی‌جا، نتیجه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی

ایسنا/زنجان رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عامل برداشت غیرمجاز در زنجان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در زنجان، اظهار کرد: در پی وصول شکوائیه یکی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا دایر بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ معلوم موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به‌ هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد، افزود: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد ولی پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به بزه ارتکابی معترف شد.

این مسئول با بیان اینکه به گفته متهم که از دوستان شاکی بود و با سوء‌استفاده از اعتماد وی پس از دستیابی به اطلاعات حساب بانکی، اقدام  به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی کرده بود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل برداشت‌های غیرمجاز از حساب بانکی، اعتماد بی‌جا به دوستان و آشنایان است.

رئیس پلیس فتا استان زنجان، با تاکید بر اینکه شهروندان زنجانی به هیچ عنوان کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار افراد نگذارند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق آدرس الکترونیکی پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir در بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلاهبرداري زنجان فتا حساب بانکی غیرمجاز از حساب بانکی برداشت غیرمجاز پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور پیرامون عفاف و حجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز اجرا و مورد استقبال گسترده مردم متدين، شهيد پرور و ولايي استان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



 

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند