Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:39:39 GMT

توبه فرصتی برای بازگشت به سوی خدا است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۵۲۳

توبه فرصتی برای بازگشت به سوی خدا است

قادری ، توبه را به معنای بازگشت از گناه و استغفار در محضر الهی دانست و گفت: توبه واقعی فرصتی برای برگشت بندگان از گناه به سوی خدا است .

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه برای توبه دومعنای لغوی و دینی بیان کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: توبه در لغت به معنای برگشتن می باشد و در قرآن و دین توبه یعنی در حضور خداوند اعلام پشیمانی و ندامت کردن و برگشتن به شرایطی که دین اسلام به انسان امر کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر انسان مرتکب اشتباهی شد باید از آن اشتباه اعلام ندامت و استغفار کند این اساس توبه بوده و توبه  واقعی آن است که اگر انسان اشتباهی مرتکب شد و توبه کرد دیگر آن اشتباه را تکرار نکند.

 

ماموستا قادری تصریح کرد : متاسفانه هر روز بعد از نماز های یومیه از گناهان استغفار می کنیم اما دوباره به دنبال کار های ناپسند میرویم و توبه را می شکنیم . توبه باید به گونه ای باشد که اگر استغفار کردیم دیگر به مسیر گناه فکر نکنیم و در آن مسیر قدم نگذاریم.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: ندامت و پشیمانی امام جمعه پاوه بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی پردیس پورعابدینی با آهنگ چاوشی (فیلم) روایت عجیب پردیس پورعابدینی درباره دادگاه شهلا جاهد (فیلم) پشت صحنه جالب سکانس جنجالی شهاب حسینی در دادگاه (فیلم)

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند