Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@19:07:33 GMT

آغاز به کار رادیو مجازی ریحـانه در فرهنگسرای سرو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۰۷۲۱

آغاز به کار رادیو مجازی ریحـانه در فرهنگسرای سرو

نخستین ایستگاه رادیویی مجازی با موضوع عفاف و حجاب از سوی فرهنگسرای سرو آغاز به کار خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط  عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 ، فرهنگ سرای سرو؛ نخستین ایستگاه رادیویی مجازی با عنوان "رادیو ریحانه" از سوی فرهنگسرای سرو و با موضوع عفاف و حجاب به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع عفاف وحجاب و تبیین مقولات مختلف در این زمینه محور اصلی این رادیوی مجازی خواهد بود که در قالب پادکست در فضای مجازی فرهنگسرای سرو در اختیار شهروندان قرار می گیرد. 


نخستین بخش رادیو ریحانه روز چهارشنبه، 26 شهریورماه با حضور "معصومه بهرامی"، مشاوررئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده  به عنوان کارشناس در فضای مجازی قابل دسترسی خواهد بود. موضوع اصلی این برنامه بررسی موضوع عفاف وحجاب از دو منظر فردی و اجتماعی است که احترام به شخصیت زن و جلوگیری از ناهنجاری ها منظر فردی و حفظ کیان خانواده و سلامت نسل منظر اجتماعی مباحث را تشکیل می دهند.


گفتنی است فرهنگسرای سرو به عنوان دبیرخانه فعالیت های مرتبط با عفاف وحجاب از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از سال جاری انتخاب شده و برنامه های مبسوطی را در این حوزه در دست اجرا دارد.
علاقمندان برای دسترسی به  برنامه های این فرهنگسرا می توانند به نشانی @farhangsara_sarv مراجعه کنند.
 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: آغاز بکار فرهنگسرای سرو فرهنگسرای سرو موضوع عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم