Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در جریان جلسه تقدیر از 2 دانش آموز مقطع ابتدایی سما اردبیل گفت: توجه به استعدادهای برتر استان در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل است و در همین راستا امیر هادی بایرامی و موسی الرضا میری که به ترتیب دانش آموزان کلاس چهارم و ششم ابتدایی سما اردبیل هستند بورس تحصیلی به آنها اعطا شد و از سایر حمایتهای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: این اقدام در راستای ترویج الگوی تربیتی قرآنی و بها دادن به استعدادهای برتر که از اولویتهای ما می باشد انجام شد و دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد در تربیت نسلی مومن، انقلابی و متخصص نقشی پیشگام داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه باعث خرسندی مضاعف ما می شود این است که مربی این دو عزیز، آقای محمد مقدسی، دانشجوی مقطع دکتری حقوق واحد اردبیل می باشد و زحمات ایشان باعث شده است یکی از این دو دانش آموز به عنوان دومین جوان حافظ کل قرآن کریم در جهان اسلام و دیگری قاری ممتاز کشوری باشند.

رسولی ادامه داد: سال گذشته نیز برای قهرمان ورزش های الکترونیکی، آقای مهران احمدی، هم که حاضر به مسابقه با حریف خود از رژیم صهیونیستی اسرائیل نشده بود در آموزشکده سما اردبیل بورس تحصیلی اعطا شد و وی هم اکنون در رشته مهندسی کامپیوتر این دانشگاه مشغول به تحصیل است.

203 / 167 اسحاق رسولی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل سما اردبیل امیر هادی بایرامی موسی الرضا میری بورس تحصیلی نخبه قرآنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسحاق رسولی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل سما اردبیل بورس تحصیلی نخبه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بورس تحصیلی سما اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان