Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب آزاد رییس کمیته کراس فیت در رابطه با تاثیرات طرح‌های آماده باش و آوای ورزش در همسایگی اظهار داشت: ضمن تشکر از فدراسیون ورزش‌های همگانی در خصوص تدوین و برنامه ریزی طرح‌های گوناگون خصوصا پویش آماده باش، که با هدف آگاهی بخشی، مقابله با کم تحرکی، ترغیب و تحریک افراد در راستای افزایش سطح سلامت شهروندان در ایام کرونا تا ۳۱ شهریور توسط هیات‌ها، انجمن و کمیته‌ها در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده بزرگ کراس فیت از زمان آغاز این پویش برنامه‌های مدونی را در قالب اینوگرافی، فیلم‌های آموزشی، لایو، چالش، مسابقه، وبینار و... برای ترغیب مردم به انجام ورزش همگانی و فعالیت بدنی آغاز نموده است.

او ادامه داد: کمیته کراس فیت و کمیته‌های زیر مجموعه آن٬ با تمام توان در پویش آماده باش با ارائه برنامه‌های متنوع و خلاقانه با هدف افزایش سهم ورزش همگانی در خانواده‌ها و توسعه رشته کراس فیت، مشارکت قابل قبولی داشته و نتایج خوبی را رقم زده است. اجرای پویش آماده باش به عنوان یکی ازعوامل انگیزشی و محرک، موجب تلاش بسیار افراد و فعالیت کمیته‌های متناظر استانی شده است. تلاش‌های ارزنده کمیته‌های متناظر استانی این رشته و عملکرد قابل قبولشان در اجرای این مهم و حمایت هیات‌های همگانی استان‌ها٬ منجر به نشان دادن حداکثری ظرفیت و توانایی کمیته‌های متناظر و افزایش تحرک بدنی مردم، تولید محتوا، ایجاد رقابت و انگیزه و بررسی میزان پیشرفت و گسترش این رشته در سطح استان‌ها شد.

آزاد بیان کرد: همچنین کمیته کراس فیت در دوران کرونا در نظر دارد مسابقه جایزه بزرگ ستاره‌های کراس فیت در بخش (آقایان - بانوان) در مهرماه و آبان ماه به صورت مجازی برگزار و به ده نفر از کراسفیترهای برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا کند. ما برای توسعه ورزش همگانی در آحاد مردم برنامه‌های گسترده‌ای با هدف گسترش رشته کراس فیت، آموزش و مسابقات در تمامی رده‌های سنی ویژه آقایان و بانوان درنظر داریم که امید است با برنامه ریزی مداوم و تلاش خانواده بزرگ کراس فیت در این امر سربلند باشیم.

رییس کمیته کراس فیت عنوان کرد: این کمیته اقدام بزرگ و ملی فدراسیون در حوزه خدمات اجتماعی و سلامت شهروندان که به عنوان طرح ملی (شفا) شهرهای فعال ایران به تازگی رونمایی شده است را به خانواده بزرگ ورزش همگانی و کراس فیت تبریک می‌گوید. امید دارد با استفاده از فرهنگ سازی این طرح تاثیر مستقیم در زندگی شهروندان و سلامت آنان داشته باشد. باتوجه برنامه‌های رئیس محترم فدراسیون٬ امکان تحقق تحولی بزرگ در ورزش همگانی دور از دسترس نیست.

کد خبر 5024413

منبع: مهر

کلیدواژه: سهراب آزاد کمیته کراس فیت فدراسیون ورزشهای همگانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان احمد سعادتمند فدراسیون والیبال کمیته کراس فیت ورزش همگانی کراس فیت آماده باش کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین مقدم در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی گفت: خوشبختانه با حضور آقای نصیرزاده در راس فدراسیون پیگیری امور بهتر شده و نگاه فرهنگی و ورزشی به این رشته تغییر کرده هرچند مشکلاتی از گذشته باقیمانده که حل آنها سخت است.

علایی مقدم یادآورشد: از استان قزوین افراد شاخصی در این رشته فعالیت می کنند و نماینده ما در فدراسیون هستند و خوشحالیم که حضور رئیس جدید فدراسیون بسیار امیدبخش بوده است.

این مدیر ورزشی تصریح کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام حدود ۱۷ رشته را پوشش می دهد و هیئت بزرگی است و آمار بیمه شده ها به ۱۴ هزار نفر رسیده که بیانگر بزرگی این رشته است.

علایی مقدم اضافه کرذ: برنامه های ۱۵ گانه این رشته باید فعال شود اما به امور فرهنگی هم باید توجه کنید.

وی اظهار کرد: شاخصه این هیئت داشتن قهرمانان ملی از استان قزوین است و امیدواریم فدراسیون هم از این ورزشکاران حمایت کنند و با فعال شدن شورای عالی ورزش از سوی وزیر محترم امیدواریم به موفقیت های بیشتری برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امسال دو برابر تفاهم نامه مالی با هیئت پرورش اندام داشتیم و با پیش بینی بودجه ۱۵ میلبارد تومانی قرار است ۱۰ میلیارد تومان برای هیئت های ورزشی استان و ۵ میلیارد تومان برای شهرستانها هزینه کنیم تا فعالیت ها بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: تاکید داریم نرم افرار مالی هیئت پرورش اندام فعال شود و نرخ گذاری امسال و شرایط رتبه بندی باشگاهها انجام و سریعا اعلام شود.

وی در خصوص کمبود فضا برای این رشته تصریح کرد: در شهر قزوین یک سالن شهید بابایی داریم که اکثر رشته ها در آن فعالیت می کند و از هیئت ها اجاره نمی گیریم و هزینه های ناچیز برای خدمات آب و برق است.

علایی مقدم تصریح کرد: در خصوص تامین فضا برای تمرین این رشته در استادیوم ۱۵ هزار نفری در کنار سالن بیلیارد یک فضایی داریم که می توانید تجهیزات بدنسازی و پرورش اندام را در این مکان قرار دهید و با مدیر مجموعه تفاهم کنید تا از آن استفاده شود

.مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در همکاری با هیئت بدنسازی قول داد به صورت موقت فضایی در مجموعه سردار آزادگان در اختیار قرار دهد.

وی گفت: هیئت های شهرستانی باید شناسه داشته باشند زیرا نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی است.

علایی مقدم افزود: در استان حدود ۷ سال قبل فقط یک مربی در این رشته داشتیم اما امروز دهها مربی داریم و ۱۴هزار ورزشکار بیمه شده هم ساماندهی شده که ارزشمند است.

دراین مجمع از مجموع اعضای ۲۵ نفره مجمع تعداد دو نفر غایب بودند که از میان ۲۳ رای ماخوذه «آفشید خوشنویس» با کسب ۲۱ رای بعنوان ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902117

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی