Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ‌ «علی میرزایی» روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه، ‌فرمانده سپاه و سایر مسئولان ادارات در فرمانداری برگزار شد، افزود: آیین ها باید با شکوه هرچه تمام‌تر و جدیت دستگاههای اجرایی برگزار شود و عملکرد ادارات نیز در این رابطه ارزیابی خواهد شد.
وی افزود: باید شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس را در شهرستان ساوه برای ایجاد وحدت رویه و اجرای دقیق و منظم برنامه ها تشکیل دهیم و برنامه ها نیز باید در سطح کل شهرستان و بخش های مرکزی و نوبران اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزایی همچنین بر ضرورت اجرای جلوه های بصری و تغییرات ظاهری شهر متناسب با شانیت دفاع مقدس تاکید کرد.
فرماندار ساوه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی را برای تبیین دستاورد و ارزش های هفته دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه آثار منتشر نشده مکتوب زیادی در شهرستان پیرامون هفته دفاع مقدس وجود دارد، از مجریان برنامه های این مناسبت درخواست کرد که ضمن تلاش برای انتشار محتوای موجود، از نویسندگان و روزنامه نگارانی که محتواهای متناسب با دفاع مقدس تولید می کنند نیز حمایت شود.
میرزایی تاکید کرد: در برنامه های هفته دفاع مقدس باید تمرکز اصلی بر جوانان باشد و در این بین اداره ورزش و جوانان پیشنهادات لازم را ارایه کند.
وی همچنین خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به خصوص در نحوه تکریم از خانواده های شهدای شهرستان ساوه شد.
وی گفت: برنامه صله ایثار نیز باید در دستور کار باشد و مسئولان ادارات در تماس با خانواده های شهدا ضمن جویای احوال آنها نسبت به پیگیری درخواست و مشکلات آنها اقدام کنند تا در شرایط کرونا که امکان دیدار حضوری میسر نیست دست کم از طریق تلفن با آنها در ارتباط باشیم.
فرماندار ساوه گفت: حفظ یاد و نام شهدا و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان و دستگاهها است.
وی همچنین خواستار آن شد که چنانچه در شهر ساوه کلمه شهید از تابلوهای خیابان و کوچه ها از قلم افتاده است، اصلاح شود.

امام جمعه ساوه نیز گفت: هر کشوری که آرمان دارد بطور طبیعی دارای دشمنانی است و نظام جمهوری اسلامی به دلیل اینکه گفتمان اسلام و ارزش های الهی را در دستور کار دارد مورد غضب قدرت های استکباری است.
حجت‌الاسلام «سیدابراهیم حسینی» اظهار داشت: هفته دفاع مقدس اوج نمایش ارزش های دینی، ‌شهادت طلبی و دفاع از کیان میهن و اسلام است و باید برنامه هایی متناسب با شان و جایگاه این مناسبت حماسی برگزار شود.

وی افزود: لازم است در این هفته در کنار برنامه هایی که تدارک دیده شده، مسئولان ادارات نیز نسبت به برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات شهروندان اقدام کنند.
امام جمعه ساوه ادامه داد: برنامه های هفته دفاع مقدس همچنین باید دارای ویژگی اقناع بخشی به نسل جوان و روشنگری در مورد ماهیت جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان و شهدا باشد.
وی همچنین خواستار مشارکت کارخانه ها و همراهی خانه کارگر ساوه در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و اظهار داشت: این اقدام وجهه مردمی دفاع مقدس را نشان می دهد.
شهردار ساوه نیز گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بوستان شهدا در ورودی بلوار سیدجمال اسدآبادی در ساوه کلنگزنی خواهد شد که در نوع خود نخستین بوستان استان مرکزی وی‌ژه شهیدان محسوب می شود.
«سید مهدی حسینی» گفت: شهرداری ساوه علاوه بر نصب تصاویر شهدا در سطح شهر، المان و یادبود شهدا را در پارک شهر با استفاده از کاشی احداث و به معرض دید مردم خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: شهرداری ساوه آمادگی هرگونه همکاری برای اجرای بهینه برنامه های هفته دفاع مقدس را دارد تا به نوعی گوشه ای از رشادت های رزمندگان و شهدا را جبران کند.

شهرستان ساوه در دوران دفاع مقدس ۵۸۰ شهید تقدیم دفاع از میهن و ارزش های اسلامی نمود.

برچسب‌ها ساوه شهدا هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه شهدا هفته دفاع مقدس ساوه شهدا هفته دفاع مقدس اخبار کنکور برنامه های هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت امسال اعلام شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در نشست دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی افزود: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام مشرف با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

منبع: فارس

کد خبر 749051

دیگر خبرها

  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو