Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید، ۱۳۰ طرح و پروژه کلیدی و برگزیده در بخش‌های مختلف ساختمان، بیمارستان، مسکن و زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای، هوایی و بندری کشور امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، امیرمحمود غفاری در بازدید از گارگاه پروژه راه اصلی قزوین- الموت - تنکابن، افزود: یکی از این طرح‌ها که باید در سال جاری تکمیل شود پروژه قزوین- الموت - تنکابن است که هم اکنون با جدیت در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تامین اعتبارات این طرح، گفت: این طرح چون از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است باید رقمی از اعتبارات به آن تزریق شود تا کیلومتر ۶۳ این پروژه تا خردادماه سال آینده افتتاح شود.

وی اضافه کرد: ما به صورت ویژه این طرح را در حال پیگیری هستیم و امیدواریم تا کیلومتر ۶۳ طرح را تا خردادماه تمام کنیم.

 طرح قزوین- الموت- تنکابن، دارای پنج قطعه به طول ۱۶۷ کیلومتر است که ۹۶ کیلومتر آن در حوزه قزوین و ۷۱ کیلومتر دیگر در حوزه مازندران قرار دارد.

عملیات اجرایی قطعات یک، دو و سه پروژه از حد فاصل کیلومتر صفر تا ۶۲ با پیشرفتی حدود ۸۰ درصدی در برخی قطعات همراه بوده و برای تکمیل به ٣١٥ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به ماهشهر در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهارخطه می‌شود.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که عملیات چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست انجام است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرامی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر - ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای محور رامشیر _ ماهشهر با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر _ ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی