Web Analytics Made Easy - Statcounter

والدانو درباره مقصد مسی در اواخر دوران فوتبالش نظرات جالبی بیان کرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در اوج شایعات مربوط به جدایی مسی مشخص شد تیم‌هایی، چون منچستر سیتی و پاریسن ژرمن جزء مهم‌ترین تیم‌های خواهان مسی هستند. والدانو، بازیکن و مربی سابق تیم رئال مادرید اعتقاد دارد پاریس مقصد بهتری برای لیونل مسی در اواخر دوران فوتبال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



والدانو گفته: برای مسی و حضورش در یک لیگ دیگر ترس داشتم. برای من بهترین خبر این است که در این لیگ بماند. او بهترین بازیکن جهان است. نه تنها برای تصویری که ارائه می‌دهد بلکه به دلیل لذت‌بخش بودن مشاهده بازیکنی در چنین سطح!

والدانو درباره حضور مسی در فرانسه گفته: هیچ ایده‌ای ندارم که چه اتفاقی در طول فصل خواهد افتاد. نمی‌دانم که این مسئله با فکس تهدیدآمیز مسی خاتمه می‌یابد یا هر دو طرف در طول فصل با هم کنار می‌آیند. این مسئله به رئیس جدید و نتایج مربوط است که همیشه مسیر را برای باشگاه‌های بزرگ مشخص می‌کند و البته تمایل مسی. او سال آینده ۳۴ ساله خواهد شد. نمی‌دانم که لیگ برتر انگلیس که یک لیگ فوق‌العاده رقابتی است برای خداحافظی مسی جای خوبی است یا خیر. پاریس برای او راحت‌تر است و مقصد مناسبی برای سال‌های آخر دوران فوتبال یک نابغه به نظر می‌رسد. او می‌داند که چگونه در طول بازی استراحت کند و قبول نمی‌کند که تعویض شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: والدانو تیم فوتبال منچستر سیتی تیم فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد

تین نیوز

حمل بار ترانزیت از مبدا روسیه به مقصد هندوستان از کریدور ریلی اینچه برون انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بنابر اعلام شرکت راه آهن ج.ا.ا و با پیگیری و دیپلماسی حمل و نقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از مبدا روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست