Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:58:39 GMT

مسی جلوتر از رونالدو؛ پردرآمدترین فوتبالیست دنیا

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۱۷۸۰

مسی جلوتر از رونالدو؛ پردرآمدترین فوتبالیست دنیا

با انتشار فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا لیونل مسی به پیشتازی ادامه داد و جلوتر از کریستیانو رونالدو نام خود را به عنوان پردرآمدترین فوتبالیست دنیا ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فهرست جدید پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا که توسط نشریه فوربس منتشر شد لیونل مسی با درآمد 126 میلیون دلار در سال گذشته موفق شد عنوان پردرآمدترین فوتبالیست دنیا را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو هم با اختلاف کمی نسبت به مسی در رتبه دوم فهرست قرار دارد.

 

 

این در حالی است که در هفته های اخیر ماجرای تنش ایجاد شده بین لیونل مسی و باشگاه بارسلونا او را در صدر اخبار قرار داده بود. مسی بعد از آنکه اعلام کرد قصد جدایی از بارسا را دارد با مخالفت جدی باشگاه روبرو شد. مسی مدعی بود به دلیل بندی در قراردادش می تواند رایگان بارسا را ترک کند ولی باشگاه کاتالان می گفت آن بند منقضی شده و هر تیمی خواهان مسی باشد باید 700 میلیون یورو به اندازه بند آزادسازی او پرداخت کند. البته مسی در نهایت تصمیم گرفت در بارسا ماندگار شود.

 

در فهرست جدید فوربس، مسی با درآمد 126 میلیون دلار در دوازده ماه گذشته صدرنشین است و کریستیانو رونالدو در این مدت با درآمد 117 میلیون دلاری در رتبه دوم قرار دارد.

 

 

دو ستاره پاری سن ژرمن، نیمار و امباپه به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست قرار دارند.

 

 

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول هم رتبه پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده.

 

در رتبه‌های دیگر این فهرست ده نفره می‌توان نام پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا و گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید را دید. دو رتبه انتهای فهرست هم در اختیار رابرت لواندوفسکی گلزن بایرن مونیخ و داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد است.

 

 

فهرست 10 نفره پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا در سالی که گذشت به انتخاب نشریه فوربس

 

یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی پردرآمدترین فوتبالیست کریستیانو رونالدو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، محمدرضا شمس اردکانی خاطرنشان کرد: ما از نظر علمی و عملی جایگاه خوب و رتبه ممتاز و بین المللی قابل قبولی در حوزه گیاهان دارویی کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه سابقه استفاده از گیاهان دارویی و طب سنتی در این حوزه چند هزار ساله است، افزود: پس از تشکیل دانشکده‌های طب سنتی در سال ۱۳۸۶ با توفیق بسیار خوب و شتاب مناسبی در حوزه تولید علم در دنیا خودمان را نشان دادیم و از دو سال پیش (۲۰۲۲) تاکنون توانستیم رتبه چهارم دنیا را کسب کنیم که این موفقیت بسیار ویژه ای است.

شمس اردکانی تصریح کرد: ستاد اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی در حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری تلاش و عزم جدی دارد که در پازل ایران قوی بتواند موضوع و سر فصل بسیار مهم در حوزه طب سنتی و گیاهان دارویی داشته باشد.

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی در ادامه بیان کرد: در این راستا ما شرکت های دانش بنیان خوبی داریم که در حوزه تولید و فرآوری و استخراج فعالیت می کنند و ستاد نیز از آنها حمایت خواهد کرد.

به گفته او، مردم در ایران از نظر فرهنگی و تمدنی و سابقه، دید خوبی نسبت به عطاری ها دارند و عطاری ها توانسته اند در بیشتر موارد اعتماد و رضایت مردم را جلب کنند.

وی مطرح کرد: شرکت‌های دانش‌‎بنیان به خوبی در حوزه‌های مختلف تلاش کرده اند و ما باید در حال حاضر با دست به دست هم دادن و ظرفیت های افزوده کار را پیش ببریم. در سال های اخیر بازگشت به طبیعت در همه حوزه ها پر رنگ شده و امیدواریم با تلاش خودمان و به کارگیری همه ظرفیت ها در این زمینه موفق تر از پیش عمل کنیم.

شمس اردکانی، طب سنتی ایرانی را سلامت محور دانست و افزود: بسیاری از آموزه های طب سنتی ایران مبتنی بر اصلاح سبک زندگی است و با توجه به ریشه دار بودن این آموزه ها در فرهنگ مردم، قابلیت پذیرش خوبی دارد و دسترسی به خدمات آن نیز برای مردم آسان است.

وی ادامه داد: ارتقای سلامت و کاهش بیماری‌ها مستلزم افزایش سطح سواد سلامت مردم و تغییر رفتار آنها است. امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی ، نوع غذاها، کم تحرکی و ... علیرغم کنترل بیماری‌های واگیر و عفونی، بار بیماری‌های غیر واگیر افزایش یافته است.

شمس اردکانی در پایان "رعایت اصول تغذیه بر مبنای طب سنتی" را مهمترین اصلی دانست که رعایت آن منجر به حفظ سلامتی می شود.

کد خبر 6098303

دیگر خبرها

  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!