Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@06:58:51 GMT

ویزیت رایگان هلال احمر یزد در قالب طرح نذر آب ۳

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۶۶۵

ویزیت رایگان هلال احمر یزد در قالب طرح نذر آب ۳

یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ویزیت رایگان بیش از ۶۷۰ نفر در مناطق محروم خراسان جنوبی در قالب طرح نذر آب ۳با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن حرازی زاده  از ویزیت رایگان بیش از ۶۷۰ نفر و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ پک بهداشتی بین روستاهای محروم ‌شهرستان نهبندان خراسان جنوبی در قالب طرح نذر آب ۳ توسط تیم درمانی و پزشکی و داوطلبان هلال احمر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد و کاروان نذر آب ۳ در دهستان میغان نهبندان افزود: این کاروان متشکل از ۲۰ نفر شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی ، متخصص عفونی ، متخصص اطفال، متخصص ارتوپد، ماما، روان شناس، پرستار و تکنسین دارویی و داوطلبان هلال احمر به ارائه خدمت پرداخت.

حرازی زاده تصریح کرد: در راستای فعالیت این کاروان، دو هزار و ۴۳۰ نفر در ۳۲ روستای شهرستان نهبندان از خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و معیشتی این کاروان بهره مند شدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات آبی روستاییان افزود: در این راستا چهار تانکر به حجم ۱۴ هزار لیتر در روستاهای منطقه شاه کوه و کوه بوبک نهبندان جایگذاری شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویزیت رایگان جمعیت هلال احمر یزد پروتکل های بهداشتی هلال احمر نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند