Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:04:08 GMT

مشکل تامین قطعات جایگاه‌های سوخت آبادان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۹۴۹

مشکل تامین قطعات جایگاه‌های سوخت آبادان برطرف شد

مجاهد آل‌کثیر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه آبادان به دلیل خراب شدن قطعات دچار مشکل شدند که این مشکل با تعمیر و نصب قطعات جدید برطرف شده است.

وی افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان هیچگونه مشکلی در تامین قطعات برای جایگاه‌های سوخت ندارد و قطعات مورد نیاز جایگاه‌ها را تامین و در اختیار آنها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: استفاده نادرست از کارت‌های سوخت باعث خرابی برخی از قطعات جایگاه‌ها می‌شود و این مورد بارها به مالکان این جایگاه‌ها گوشزد شده است.

به گزارش ایرنا تامین نشدن قطعات مورد نیاز سکوهای بارگیری سوخت از سوی شرکت پشتیبان پخش‌ فرآورده‌های نفتی‌ تعطیلی برخی سکوهای بارگیری جایگاه‌های سوخت در منطقه آبادان را در پی‌داشته است.

آل‌کثیر همچنین در رابطه با عرضه گاز مایع در این شهرستان  اظهار داشت: با افزایش سهمیه گاز مایع این مشکل از ابتدای هفته جاری در آبادان و خرمشهر برطرف شد و شهروندان می‌توانند کپسول گاز مایع مورد نیاز خود را از جایگاه‌های عرضه سبدی تهیه کنند.

وی افزود: تاکنون از ۴۸ هزار خانوار آبادانی چهار هزار خانوار برای تهیه گاز سهمیه‌ای در سامانه صدف ثبت نام کردند که تاکنون تقاضای ۲ هزار و ۳۷۲ خانوار مورد تایید قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: انتظار می‌رود خانوارها برای ثبت نام در سامانه صدف اقدام کنند تا گاز مورد نیاز خود را از این سامانه تهیه کنند.

منطقه پخش فرآوده‌های نفتی آبادان شامل شهرستانهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام، ماهشهر، امیدیه و هندیجان است.

برچسب‌ها بنزین خوزستان بنزين آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین خوزستان بنزين آبادان بنزین خوزستان بنزين آبادان اخبار کنکور منطقه آبادان مورد نیاز جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود