Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از  اعلام روز سه شنبه پلیس استان تهران، سردار کیومرث عزیـزی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای احکام قضائی، ساخت و ساز های غیر مجاز در بیش از ۲ هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده در شهرستان دماوند تخریب و آزاد سازی شد.

وی افزود: اجرای احکام قضائی با حضورنماینده تام الاختیار دادستانی در شهرک الهیه به ارزش کارشناسی شده ۱۲۰۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شهروندان خواست قبل از خرید واحدهای مسکونی در محیط های روستایی نسبت به تغییر کاربری و لحاظ مستندات و مدارک قانونی، هوشیاری بیشتری داشته باشند و موارد مشکوک را با پلیس از طریق شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

لازم به ذکر است، شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد. این شهرستان به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مطلوب همواره دستخوش آسیب هایی در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز توسط افراد سودجو بوده‌است.

برچسب‌ها شهرستان دماوند پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند تخریب محیط زیست شهرستان دماوند تخریب محیط زیست اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند