Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:17:44 GMT

پرداخت تسهیلات 50 میلیون ریالی برای گازگشی منزل

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۵۶۲

پرداخت تسهیلات 50 میلیون ریالی برای گازگشی منزل

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، از اختصاص تسهیلات به متقاضیان لوله کشی گاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مسعود ناصری در راستای کمک به شهروندان جهت تسهیل در اشتراک پذیری گاز افزود: با همکاری و هماهنگی با بانک های صادرات و تجارت زمینه اعطای وام به متقاضیان این استان به مبلغ 50 میلیون ریال فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختصاص این سهمیه از سال 99 در دستور کار شرکت گاز استان هرمزگان قرار گرفت و  پیرو جلسات متعدد صورت گرفته مقرر شد مبلغ 50 میلیون ریال این تسهیلات به متقاضیان جهت لوله کشی گاز قرار گیرد و بازپرداخت این تسهیلات سه الی پنج ساله می باشد.

ناصری  با بیان این مطلب که اعطای این وام می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات مردم این استان را در راستای بهره مندی از نعمت گاز طبیعی مرتفع کند،تصریح کرد: هم استانی هایی که در مناطق گازدار شده سکونت دارند و علمک گاز درب منزل و یا مجتمع آن ها نصب شده  می‌توانند پس از تشکیل پرونده جهت اخذ اشتراک گاز، با دریافت معرفی نامه از سوی ادارات شهرستانی گاز  و با مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات و کلیه شعب بانک تجارت در شهرستان خود نسبت به اخذ تسهیلات بانکی جهت لوله کشی گاز داخل منازلشان، اقدام کنند.

این مقام مسئول افزود: شرکت گاز استان هرمزگان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و رفاه بیشتر مردم هرمزگان جهت استفاده از گاز شهری، به ایجاد زیرساخت ها و توزیع گاز شهری، انعقاد قرارداد با برخی بانک¬‌های صادرات و تجارت جهت دادن تسهیلات به شهروندان متقاضی درخصوص  گازکشی در منازل آنها  اقدام کرده و بی شک با استفاده شهروندان از گاز طبیعی، الگوی زندگی آنان به سمت رفاه بهتر و بیشتر تغییر پیدا خواهد کرد و دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری جهت تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نمیباشد و به خصوص در این ایام که با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم.

شایان ذکر است هم شهریان بندرعباسی می توانند به کلیه شعب منتخب بانک تجارت وبانک صاردات (شعبه شهید قاسم سلیمانی واقع در بلوار دانشگاه) جهت اخذ وام مراجعه و هم چنین هم استانی های عزیز در مناطق زیر می توانند جهت اخذ اشتراک گاز با واحد امور مشترکین در آن شهرستان تماس حاصل نمایند.

بندرعباس:32197146-32197147

پارسیان:44627220

بستک:44321549

خمیر:33226404

حاجی آباد:35424173-35424143

رودان: 42882114 -42881884

قشم:35259234

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گازکشی منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با بانک‌ها پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن روستایی گفت: حدود ۵ هزار و ۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحد‌های روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده، اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است. روستا بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان تاکید کرد و گفت: بانک ها موظفند زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را ، کاهش کنند. وی به نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان تاکید کرد و گفت: تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود. به گفته معاون استاندار در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید اینگونه باشد.  روستا با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد‌های خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحد‌ها هستیم. مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ درصد واحد‌های مسکن روستایی مقاوم سازی شدند و در صورتی که تسهیلات بانکی پرداخت شود به ۷۲ درصد خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن