Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:51:28 GMT

ابر بدهکار مالیاتی در دام پلیس کرمانشاه گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۷۵۲

ابر بدهکار مالیاتی در دام پلیس کرمانشاه گرفتار شد

پایگاه خبری پلیس روز سه‌شنبه به نقل از سردار "علی اکبر جاویدان" اعلام کرد: پلیس امنیت اقتصادی پس از دریافت نام یک بدهکار مالیاتی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شده و در عملیاتی حساب شده وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان با بیان اینکه فرد دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد پس از دریافت کارت بازرگانی، آن را به شخص دیگری اجاره داده و تاکنون نیز بابت این کار مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از آن شخص دریافت کرده است، گفت: طبق قانون صاحب کارت بازرگانی مشمول پرداخت مالیات بوده و این فرد حتی پس از اجاره دادن کارت خود نیز باید نسبت به پرداخت مالیات اقدام می‌کرد که از این کار امتناع کرده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق اعلام مراجع ذیصلاح، میزان بدهی مالیاتی این فرد به بیش از ۱۱۱ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از معرفی این ابربدهکار مالیاتی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که امنیت اقتصادی جامعه را تهدید می کنند، برخورد و اجازه فعالیت و عرض اندام به آنها نمی دهد.

سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس هدفی جز ایجاد امنیت برای مردم ندارد و وظیفه خود می داند که با مجرمان قاطعانه برخورد و شرایط را برای هرگونه سوء استفاده آنها ببندد.

برچسب‌ها فرار مالیاتی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرار مالیاتی کرمانشاه فرار مالیاتی کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه