Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:40:04 GMT

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس قزوین نواخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۹۴۵

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس قزوین نواخته می‌شود

به گزارش ایرنا، محمد سرباز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان قزوین، اظهار داشت: فرارسیدن سالگرد هشت سال دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت ها و از خود گذشتگی هایی رزمندگان اسلام در این دوران به نسل جوان و نوجوان است.
وی افزود: باید بتوان این مجاهدت ها را به روش های مختلف و البته جذاب که مرتبط با رده سنی دانش آموزان باشد به نسل جدید معرفی کرد تا بدین وسیله دانش آموزان شهدا را به عنوان الگوی زندگی خود بشناسند و برگزینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با اشاره به برگزاری زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان قزوین، عنوان کرد: برگزاری زنگ ایثار و مقاومت یکی از برنامه هایی است که امسال با توجه به شهادت سردار قاسم سلیمانی در استان قزوین برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال دانش آموزان و فرهنگیان استان قرار بگیرد.
سرباز گفت: این برنامه در یکی از مدارس شاهد استان به عنوان برنامه شاخص و در کلیه مدارس متوسطه اول و دوم در روز یکم مهر ماه برگزار می شود.
این مسوول با اشاره به اینکه این مراسم صورت زنده از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد، عنوان کرد: در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین،  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین حضور یافته و سخنرانی خواهند کرد.
 رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: از دیگر برنامه های این مراسم قرائت میثاق نامه دانش آموزان با سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و اهدای نشان سردار سلیمانی به دانش آموزان نخبه و فرزندان شهداست.

برچسب‌ها دفاع مقدس استان قزوین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس استان قزوین دانش آموزان دفاع مقدس استان قزوین دانش آموزان اخبار کنکور زنگ ایثار و مقاومت دانش آموزان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم

در آستانه روز معلم، «زنگ سپاس معلم» در مدارس اردبیل نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در آستانه روز معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس اردبیل نواخته شده و با حضور استاندار اردبیل از تعدادی معلمان تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این مراسم، اظهار داشت: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز است و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته بوده و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم‌آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود.

کلام‌الله صفری افزود: بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون در اردبیل ایجاد می‌شود و نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش است.

.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان