Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:39:20 GMT

میزبانی رودخانه کرج از مسابقات کشوری رشته اسلالوم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۴۱۶۱

میزبانی رودخانه کرج از مسابقات کشوری رشته اسلالوم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین خیرالهی، رئیس هیأت قایقرانی استان البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات این هیأت ورزشی برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های قایقرانان هیأت البرز، گفت: پس از اعلام فدراسیون مبنی بر آغاز فعالیت‌های ورزشی در استان‌ها، تمرینات را با رعایت پروتکل‌ها شروع و در بخش آموزش و قهرمانی در رشته‌های مختلف کار را دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دوران سختی را پشت‌سر گذاشتیم و ورزشکاران هم تا حد زیادی به لحاظ روحی افت داشتند اما تمهیدات فدراسیون برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و آمادگی استان‌ها انگیزه را به بچه‌ها برگردانده و با روحیه بهتری تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

خیرالهی درباره حضور قایقرانان البرز در مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: آغاز مسابقات کشوری انگیزه‌ی بسیار خوبی در هیأت و همچنین ورزشکاران به‌وجود آورده و هیجان زیادی در آنان ایجاد شده و طبعاً ما در تمامی رشته‌ها حضور خواهیم داشت به علاوه اینکه میزبانی رشته اسلالوم از سوی فدراسیون به‌عهده داریم که به امید خدا در پایان شهریور در رودخانه کرج میزبان استان‌های کشور هستیم.

وی با اشاره به تمرینات ورزشکاران البرز اظهار کرد: تمرینات هیأت در رشته‌های مختلف مطلوب بوده، تنها مورد حضور جوانان در مسابقات بزرگسال است که البته آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این مسئله باعث رشد قایقرانان بشود.

رئیس هیأت قایقرانی استان البرز درباره میزبانی این هیأت در مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم گفت: از آنجایی که هیأت البرز کمتر از دو سال قبل میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته اسلالوم بوده فدراسیون خوشبختانه این اعتماد را به این هیأت داشته و قهرمانی کشور را به ما واگذار کرده و هیأت البرز نیز با تشکر از مسئولین قطعاً پاسخ مناسبی به این اعتماد خواهد داد.

خیرالهی افزود: هر چند در سال جاری ما نیز تابع اجرای پروتکل هستیم و قطعاً این موضوع باعث عدم تحرکات ما برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر خواهد بود اما در حد مقدورات آماده هستیم.

وی همچنین گفت: قرار است هیأت‌های استانی تا ٢٥ شهریور ماه اعلام آمادگی خود را ارسال نمایند تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت بگیرد تا برای برگزاری مسابقات در ۳۱ شهریور و اول مهر کاملاً آماده باشیم.

خیرالهی در رابطه با پیست برگزاری مسابقات نیز بیان کرد: مسابقات در همان پیست قهرمانی آسیا و با همان استاندارد برگزار خواهد و پیش‌بینی‌های لازم در موارد فنی توسط کمیته مربوط انجام شده است. هیأت البرز امیدوار است که در این دو روز میزبان خوبی برای همه عزیزان ورزشکار و مربی و سرپرستان و داوران باشد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات اسلالوم کشوری مسابقات قهرمانی قهرمانی کشور هیأت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان