Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، نیروهای حشدشعبی عراق چندین مخفیگاه و انبار مهمات و نیز مقادیر زیادی بمب و موشک متعلق به تروریست های داعش را در شمال و غرب این کشور کشف کردند.   «قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار اظهار داشت که طی عملیات روز دوشنبه در این استان سه مخفیگاه داعش شناسایی، دو تروریست تحت تعقیب این گروه دستگیر و مقادیری تجهیزات و پلاک‌های خودرو و اسناد هویتی هم از تروریست‌ها کشف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این عملیات همچنین چندین بمب دستی و کمربندهای انفجاری آماده انفجار و مقادیر زیادی سوخت هم کشف و ضبط گردید.   از سوی دیگر، نیروهای حشدشعبی موفق شدند در عملیاتی جداگانه ۱۳۰ راکت از جمله ۶۰ راکت کاتیوشا متعلق به تروریست‌های داعش را در جنوب غربی کرکوک کشف و ضبط نمایند.  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نیروهای حشدشعبی عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران

ایران و عراق از زمان آغاز جنگ تا پایان آن در سال ۱۳۶۷، در پنج مرحله درگیر جنگ شهر‌ها شدند. تهران، اصفهان، دزفول، کرمانشاه، تبریز، شیراز و کرج جز مقاصد مهم عراق برای بمب باران شهری بود.

دیگر خبرها

  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است