Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@22:32:59 GMT

گام نخست عملیات اجرایی پروژه توسعه سالن عروجیان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۴۲۶۵

گام نخست عملیات اجرایی پروژه توسعه سالن عروجیان

به گزارش افکارنیوز،

سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در گام نخست عملیات اجرایی پروژه توسعه سالن عروجیان، انجام بررسی های ژئوتکنیک آغاز شده و سازمان بهشت زهرا (س) نیز در راستای سرعت بخشی و اجرای دقیق برنامه های اجرایی، آماده سازی تمهیدات لازم را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث سالن جدید عروجیان با رعایت تمام پروتکل های ایزوله بیمارستانی در زمینه طراحی معماری و تاسیسات، در زمینی به مساحت 8400 مترمربع و زیربنای حدود 7400 مترمربع انجام خواهد شد.

غمخوار خاطرنشان ساخت: این پروژه در راستای تاکیدات مدیریت شهری و توافقات صورت گرفته با معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و با یک الگوی همکاری سه جانبه در این زمینه شکل گرفته است که طی آن سازمان عمرانی مناطق وظیفه "اجرای" پروژه احداث سالن جدید عروجیان ویژه متوفیان با شرایط خاص را بر عهده دارد، راهبری "طراحی" بر عهده سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران بوده و سازمان بهشت زهرا(س) مسئول "تامین مالی و بهره برداری" پروژه خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری بهشت زهرا شهرداری تهران پروژه توسعه سالن عروجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد