Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، شرکت نسته، غول نفتی فنلاند، اعلام کرد در نظر دارد پالایشگاه نانتیل خود در جنوب غربی فنلاند را تعطیل کرده و ۴۷۰ نفر کارکنان آن را اخراج کند. طبق قانون فنلاند مذاکرات همکاری قانونی با کارکنان این شرکت به زودی آغاز خواهد شد.

پیتر واناکر، رئیس و مدیرعامل نسته، در گفتگو با خبرنگاران گفت: تقاضا برای سوخت‌های فسیلی در حال کاهش است و پیش‌بینی می‌شود سهم انرژی‌های تجدیدپذیر در گزینه‌های پیش‌روی مصرف‌کنندگان در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر در بخش انرژی سریع‌تر از آن‌چه انتظار می‌رفت سریع‌تر اتفاق افتاده است.

شرکت نفتی نسته در ۱۵ کشور فعالیت دارد و تعداد کل کارکنان آن در جهان به ۵,۰۰۰ نفر می‌رسد که ۴,۰۰۰ نفر آن در فنلاند مشغول به کار هستند.

امسال تحت تأثیر پاندمی کرونا درآمد شرکت نسته به شدت کاهش یافته و در سه ماهه دوم به ۲,۵۷۳ میلیون یورو رسیده است. این در حالی است که در ۳ ماهه مشابه سال گذشته درآمد این شرکت ۴,۰۵۷ میلیون یورو بوده است.

کد خبر 5024666

منبع: مهر

کلیدواژه: نفت خام نفت فنلاند ویروس کرونا پالایشگاه نفت بازار سهام قیمت دلار ویروس کرونا بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت تعاونی ایالات متحده امریکا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی وزارت جهاد کشاورزی بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان