Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه منظم وطن روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۹۵۵ فقره انشعاب از این تعداد مربوط به سال گذشته است و ۳۸۲ فقره نیز در سال جاری واگذار شده ‌است.

وی ادامه داد: مجموع بهای حاصل از فروش انشعابات مشمول معافیت، ۱۲میلیارد و ۷۰میلیون ریال است که این شرکت در راستای اجرای ضوابط مربوط به معافیت‌ها و بخشودگی‌های قانونی انشعابات آب و فاضلاب ابلاغی از طرف وزارت نیرو برای مشمولین این معافیتها را اعمال کرد و وجوه مربوطه را دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: موضوع تخفیفات و بخشودگی‌های قانونی که هر سال به شرکت‌های آب و فاضلاب ابلاغ می‌شود عمدتا شامل تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب و بخشودگی مربوط به آب بها می‌شود.

منظم وطن افزود: تخفیفات حق انشعاب شامل مساجد و مصلی ها، حوزه های علمیه، اماکن دینی اقلیت های مذهبی، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، جانبازان ۲۵ درصد به بالا، خانواده شهدا، آزادگان و مدارس خیرساز می شود.

وی اضافه کرد: بخشودگی آب بها نیز مشمول مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، موسسات قرآنی، حوزه های علمیه، اماکن مذهبی اقلیتهای دینی و گلزار شهدا می‌شود. 

او ادامه داد: در حال حاضر شهرهای سبزوار، نیشابور، تربت‌حیدریه، گلبهار، طرقبه، شاندیز و گناباد تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری این استان زیرپوشش خدمات آبرسانی هستند و آب مورد نیاز ۷۰۳ هزار و ۵۰۶ مشترک در ۷۶ شهر توسط این شرکت تامین می‌شود.
شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی  در ۷۶ شهر و دو هزار و ۴۰۰ روستای این استان، سه میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک را زیرپوشش خدمات خود دارد و به تمام شهرهای استان به جز مشهد خدمت‌رسانی می‌کند.

برچسب‌ها مشهد سبزوار نیشابور تربت حیدریه آب و فاضلاب وزارت نیرو کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سبزوار نیشابور تربت حیدریه آب و فاضلاب وزارت نیرو کمیته امداد امام خمینی ره مشهد سبزوار نیشابور تربت حیدریه آب و فاضلاب وزارت نیرو کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی