Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر و لائوتارو مارتینز برای رسیدن به توافق به منظور تمدید قرارداد باید به مذاکرات ادامه دهند.

پیشنهاد اینتر به لائوتارو مارتینز دستمزد 5 میلیون یورویی است در حالی که مهاجم آرژانتینی 7 میلیون یورو می خواهد اما به نظر می رسد طرفین روی دستمزد 6 میلیون یورویی توافق خواهند کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز روز گذشته به ایتالیا آمد تا در مورد آینده این بازیکن جوان با مدیران اینتر صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین از این فرصت استفاده کردند تا در مورد تمدید قرارداد مذاکره کنند. با این حال مذاکرات ساده نخواهد بود و برای حاصل شدن توافق به گفتگوهای بیشتر نیاز است.

واضح است که لائوتارو نمی تواند در اینتر دستمزد 10 میلیون یورویی که بارسلونا به او پیشنهاد داده بود را داشته باشد و مالکان نراتزوری در حال حاضر نمی خواهند پیشنهادشان را از 5 میلیون یورو فراتر ببرند. مدیر برنامه های مارتینز نیز در قرارداد جدید 7 میلیون یورو می خواهد تا دستمزد موکلش به کریستین اریکسن و روملو لوکاکو که بیشترین دستمزد را در اینتر دریافت می کنند نزدیک شود (دستمزد این دو 7.5 میلیون یورو است). به نظر می رسد توافق بین طرفین برای تمدید قرارداد در نهایت روی رقم 6 میلیون یورو حاصل خواهد شد.

همچنین بخوانید:

مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز: رئال مادرید و بارسلونا؟ او در اینتر می ماند

اینتر به دنبال تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز با حذف بند فسخ 111 میلیون یورویی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز تمدید قرارداد میلیون یورویی میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است