Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:56:14 GMT

ارائه آیین‌نامه اجرایی «برند ملی گردشگری» به دولت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۵۴۸۷

ارائه آیین‌نامه اجرایی «برند ملی گردشگری» به دولت

محمدرضا زاهد شفیعی بیان کرد: طی چند روز آینده آیین‌نامه اجرایی برند ملی گردشگری برای تصویب به هیئت دولت ارائه می‌شود. مقدمات اولیه انجام شده و در صورت تصویب آن، برند ملی گردشگری کشور برای اولین‌بار صاحب آیین‌نامه می‌شود.

او با تأکید بر اهمیت این آیین‌نامه در حمایت از برند ملی گردشگری افزود: با تصویب این سند وظایف و تعهدات سایر دستگاه‌های عضو شورای راهبردی برند ملی گردشگری در قبال ساخت، مدیریت، عرضه و ترویج  مشخص می‌شود و اجماع بین‌دستگاهی برای حمایت از برند شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش با اشاره به اهمیت اهدا نشان برند ملی گردشگری، ادامه داد: برند ملی گردشگری فاخرترین نشانی است که به کالاها و خدمات ویژه گردشگری و کسانی که در مسیر تعالی و توسعه گردشگری تلاش می‌کنند، داده خواهد شد.

او تأکید کرد: با توجه به اینکه پس از سال‌ها صاحب این نشان شده‌ایم باید حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد. اوایل هفته جاری نیز پیرامون حمایت از برند، با معاون اول رئیس‌جمهوری جلسه‌ای داشتیم و پیشنهادهای خود را در این خصوص مطرح شد.

شفیعی معرفی و اطلاع‌رسانی از طریق مبادی ورودی شهرها، حمل‌ونقل جاده‌ای، روستاهای هدف و شهر گردشگر، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی، پخش تیزر، تبلیغ در محیط‌های نمایشگاهی و همکاری در برگزاری نمایشگاه اختصاصی را، برخی از وظایف محول شده به سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها عنوان کرد.

برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جهانگردی ثبت برند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جهانگردی ثبت برند وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جهانگردی ثبت برند اخبار کنکور برند ملی گردشگری آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد