Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: همه تیم‌های خارجی که مهمان هستند برای برگزاری بازی باید به ایران بیایندو اگر کشوری نمی‌تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام شود. مهدی علی‌نژاد، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: مجمع امروز به صورت وبینار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبال عملکرد خوبی در سال ۹۸ داشته و نتایج خوبی را کسب کرده است. در بازی‌های آسیایی نقره گرفتیم و سال گذشته سهمیه المپیک را کسب کردیم. در مجمع امروز هم عملکرد فدراسیون توسط رئیس، خزانه‌دار و حسابرس ارائه شد و مشکلی وجود نداشت.

او افزود: کسب سهمیه المپیک پس از ۱۲ سال و مدال نقره بازی‌های آسیایی، نشان از حرکت رو به جلوی بسکتبال دارد. ما خوشحالیم که والیبال و بسکتبال به‌عنوان ۲ ورزش تیمی در المپیک حاضر خواهند بود و برای نخستین بار پس از انقلاب  است که چنین اتفاقی می‌افتد.

علی نژاد در پایان درباره میزبانی ایران از عربستان گفت: متاسفانه رویه غلطی در فوتبال ایجاد شد، اما در سایر رشته‌ها همه تیم‌ها باید به ایران بیایند. اگر کشوری نمی‌تواند میزبانی ما را قبول کند باید بازنده اعلام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی علی نژاد تیم فوتبال تراکتور المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال

ستاره گلدن استیت وریرز فصل را با یک جایزه انفرادی به پایان رساند.

طرفداری | استفن کری، ستاره گلدن استیت وریرز، در این فصل امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (کلاچ تایم) بود و حالا یک جایزه دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده است.

کری پنجشنبه شب به عنوان بهترین بازیکن کلاچ NBA (لحظات حساس بازی در اواخر آن که بازی با اختلاف کمی دنبال می شود) در فصل 24-2023 معرفی شد و این جایزه را به رزومه پربارش که شامل دو جایزه MVP، یک MVP بازی آل‌استار، یک MVP فینال NBA، یک MVP فینال کنفرانس غرب و 9 حضور در تیم منتخب NBA می‌شود، اضافه کرد.

این جایزه به افتخار جری وست، کسی که کری او را به خوبی می‌شناسد و زمانی مشاور گلدن استیت بود، نامگذاری شده است. استفن کری یکی از سه فینالیست این جایزه در کنار دمار دروزن از شیکاگو و شی گیلجس الکساندر از اوکلاهاما سیتی بود.

کری با 189 امتیاز، هفت امتیاز بیشتر از دروزن،  امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (تعریف‌: بیشترین امتیاز امتیاز در 5 دقیقه پایانی کوارتر چهارم یا در وقت اضافه، با اختلاف امتیاز کمتر از 5 امتیاز در بازی) لیگ برتر شد.

آراء به هم نزدیک بود، کری با کسب 45 رای اول و 298 امتیاز، این جایزه را به خود اختصاص داد. دروزن با کسب 34 رای اول و 272 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در این رأی‌گیری بازیکنان برای رای اول 5 امتیاز، برای رای دوم 3 امتیاز و برای رای سوم 1 امتیاز دریافت می‌کردند. گیلجس الکساندر 160 امتیاز کسب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان