Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه پردیس روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگاران اظهار داشت: بیان حقایق تاریخی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با به‌کارگیری خلاقیت و ابتکار هنری، مهمترین ویژگی نمایشگاه جلوه‌های عاشورایی است.

به گفته حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی برپایی این نمایشگاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و مذهبی در شهر جدید پردیس مصوب شد و با همکاری شرکت عمران شهر جدید، شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس به مدت ۱۲ شب دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار داشت: نمایشگاه در فضایی وسیع و بدون سقف با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شده و ماسک و دستکش در ابتدای ورود به مراجعان داده می‌شود.

وی بیان کرد: عزاداران حسینی امسال در برگزاری مراسم سوگواری ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نقشه دشمنان برای دور کردن مردم از اهل بیت (ع) را نقش بر آب کردند و علاقه خود را  اهل بیت (ع) نشان دادند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه جلوه های عاشورایی فرصت خوبی برای بیان حقایق تاریخی و مذهبی برای نسل جوان است تا بدانند امویان با چه شگردهایی مسلمانان را در مقابل امامت و قرآن ناطق قرار دادند.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه امام حسین(ع)  برای هدایت مردم به راه راست قیام کرد، افزود: در این نمایشگاه حقانیت امام حسین (ع) و نادرستی دشمنان با روایتگری راویان به نمایش گذاشته شد تا مردم با دیدن حق و باطل انتخاب درستی داشته باشند.

به گفته وی این نمایشگاه تا چهارم مهر همه روزه از ساعت ۱۷/۳۰تا ۲۲/۳۰ پذیرای دوستداران اهل بیت(ع) است و برای سایر مناسبت‌های مذهبی مانند ایام فاطمیه و غدیر نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا آموزش سفالگری، فعال شدن محل بازی کودک، حمایت از ایتام، عرضه پوشاک حجاب، اینترنت رایگان، پاسخگویی به مسائل شرعی از بخش‌های جنبی این نمایشگاه است.

برچسب‌ها شهرستان پردیس ماه محرم مسکن مهر پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس ماه محرم مسکن مهر پردیس شهرستان پردیس ماه محرم مسکن مهر پردیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است