Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر مشاور در امور خارجه امارات این‌گونه این توافقنامه ننگین با رژیم صهیونیستی را توجیه کرد که امارات با تصمیمش برای امضای توافق عادی سازی با اسرائیل سد روانی را شکست و این توافق راهی برای پیشرفت در منطقه است!

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در آستانه امضای توافقنامه ننگین ابوظبی و تل‌آویو که امشب در واشنگتن صورت می‌گیرد، اظهار کرد: توافقنامه "بسیار مثبت" با اسرائیل نتایجی را به همراه خواهد داشت که می‌خواستیم شاهدش باشیم!

او اشاره کرد: نیاز به گشایشی استراتژیک وجود دارد اما این یک‌شبه رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر مشاور امارات مدعی شد: تعلیق الحاق اراضی فلسطینی مانعی در نابودی راه حل دو کشوری قرار خواهد داد.

او این گونه ادامه داد: امضای توافق عادی سازی به منزله این نیست که این ماموریت تمام شده بلکه سرآغاز ثبات و آرامش اقتصادی بیشتر است توافق با اسرائیل پیشرفت در منطقه بوده و به امارات و منطقه کمک خواهد کرد و نفوذ بیشتری به آنها خواهد بخشید.

به ادعای قرقاش، سیاست کرسی‌های خالی منجر به وقایع فاجعه‌آمیز برای مساله فلسطین شد و میانجی‌گری آمریکا ضمانت می‌کند که تعلیق اراضی فلسطینی ادامه خواهد یافت!

او در ادامه اظهارات گفت: من زمان پایان تعلیق الحاق اراضی را نمی‌دانم و امارات در یاری و حمایت از فلسطینی‌ها در سال‌های آینده در وضعیتی بهتر خواهد بود و اما آنها باید مسیر را هدایت کنند.

این مسؤول اماراتی در بخشی دیگر تاکید کرد: زمان حاضر برای بازنگری در طرح صلح عربی مناسب نیست، طرح صلح عربی همچنان سنگ بناست اما شیوه عدم ارتباط با اسرائیل دیگر بی‌فایده است.

قرقاش اشاره کرد: اقلیت بزرگی از یهود از اسرائیلی و غیراسرائیلی در امارات هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انور قرقاش عادی سازی روابط اسرائیل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه 

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!