Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه ورزش با حضور هفت استارتاپ «سینرمی»، «کفپوش تعاملی ورزش»، «توپ شوت کن»، «با مربی»، «آسانرو»، «برنا تلنت» و «هیدرو واک» برگزار شد.

استارت‌آپ «سینرمی» نخستین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که محصول خود را با عنوان دستگاه قابل حمل شبیه‌ساز تمرین در ارتفاع معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱.۵ میلیارد تومان در ازای ۲۵ درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارت‌آپ در حال حاضر ۱۸ میلیون تومان فروش دارد و ویژگی منحصربه‌فرد این محصول افزایش توان بدنی ورزشکاران و ایجاد توانمندی برای ثبت رکوردهای بین‌المللی است.

استارت‌آپ «کفپوش تعاملی ورزش» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای تولید کفپوش هوشمند و تعاملی باشگاه‌های ورزشی، محصول خود را معرفی کرد.

سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۷.۵ میلیارد تومان در ازای ۱۰ درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارت‌آپ در حال حاضر مستقر در مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی به عنوان واحد فناور است و در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری شرکت و رتبه ۸ نمایشگاه TRL را کسب کرده است و از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز تائیدیه علمی دارد.

ویژگی منحصربه‌فرد این محصول نصب رایگان و خدمات پس از فروش، افزایش سطح عملکردی باشگاه ورزشی، جذب مشتری بیشتر، ارائه خدمات توانبخشی و توان‌یابی است.

استارت‌آپ «توپ شوت کن» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه توپ شوت کن فوتبال در ایران، محصول خود را معرفی کرد.

سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ یک میلیارد تومان در ازای ۲۰ درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارت‌آپ در حال حاضر دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه توپ شوت کن فوتبال و تنیس روی میز است و ویژگی منحصربه‌فرد این محصول مناسب بودن قیمت دستگاه نسبت به نمونه خارجی آن، کاربری آسان و راحت، گارانتی یک ساله و ارائه خدمات مادام‌العمر، سبک و قابل انتقال به نقاط مختلف زمین است.

استارت‌آپ «با مربی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای سامانه آنلاین برای جستجوی مربیان رسمی و فعال ورزشی کشور در تمامی شاخه‌های ورزشی و در تمامی نقاط کشور، محصول خود را معرفی کرد.

سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارت‌آپ توانسته است ۷۹۲ مربی، ۴۰ باشگاه ورزشی و حدود هزار کاربر جذب کند و رتبه ۷ نمایشگاه TRL سال ۱۳۹۸ را به خود اختصاص دهد.

این استارت آپ هم‌اکنون عضو پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول دسترسی سریع و آسان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ایجاد قدرت انتخاب برای ورزشکاران و مربیان و تولید محتوای تخصصی است.

استارت‌آپ «آسانرو» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه کمک به معلولین ضایعه نخایی، محصول خود را معرفی کرد.

سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارت‌آپ در حال حاضر دارای گواهی ثبت اختراع، تاییدیه بهزیستی استان اصفهان و تاییدیه مرکز کارآفرینی آرمان بوده و حائز رتبه در جشنواره اختراعات کوهرنگ است.

فروش این استارت‌آپ ۲۲۰ میلیون تومان است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول استفاده از مفصل در قسمت مچ پا و لگن، حرکت آسان‌تر دستگاه و نیاز به نیروی کمتر برای حرکت است.

استارت‌آپ «برنا تلنت» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای استعدادیابی ورزشی و پایش تندرستی محصول خود را معرفی کرد.

سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ یک میلیارد تومان در ازای ۲۰ درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارت‌آپ ۵۰۰ کودک و نوجوان را طی سه سال گذشته استعدادیابی کرده که همگی در آزمون‌های ورزشی استانی مدال کسب کرده‌اند. این استارت آپ بیش از ۵۰ رشته ورزشی را پوشش می‌دهد، اما به هر کودک و نوجوان سه رشته معرفی می‌شود.

ویژگی منحصربه‌فرد این محصول جذابیت و بکر بودن بازار استعدادیابی ورزشی، بکارگیری متخصصان مرتبط، تیم‌سازی حرفه‌ای، آزمون و خطای انجام شده و بازارسازی عنوان شده است.

استارت‌آپ «هیدرو واک» هفتمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه پیاده‌روی بر سطح آب، محصول خود را معرفی کرد.

سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲.۳ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارت‌آپ در حال حاضر فروش ۴۲۰ میلیون تومانی دارد و دارای گواهی ثبت اختراع و تاییدیه‌های مربوبطه است.

ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ایجاد هیجان راه رفتن بر روی سطح آب، عدم وجود محدودیت سنی و پزشکی برای استفاده کننده، عملکرد دو منظوره هم در خشکی و هم روی سطح آب، قابلیت ماهیگیری در تالاب‌ها و دریاچه‌های کم عمق و استفاده از جلیقه‌های نجات در مواقع ضروری است.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی شرکت دانش بنیان استارتاپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی شرکت دانش بنیان استارتاپ فدراسیون های ورزشی شرکت دانش بنیان استارتاپ اخبار کنکور محصول خود را معرفی میلیارد تومان در ازای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی میمند

این رویداد ورزشی و فرهنگی همگانی از امام زاده اسماعیل (ع) شهر میمند آغاز و تا پارک شقایق به طول ۳ کیلومتر ادامه داشت و شهروندان در مراسم پایانی که به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بود، شرکت کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی میمندی‌ها به صورت زنده از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما پخش شد.

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با ایام برداشت گل محمدی، گفت: ورزش امروز به عنوان یک الزام در زندگی افراد همواره تاثیر گذار بوده در زندگی هر انسان باید تعریف شود چراکه باعث جامعه سالم و ایجاد نشاط خواهد شد.

فروردین افزود: ورزش و اهمیت دادن به تندرستی می‌تواند اینگونه جمعیتی را در این رویداد دور هم جمع کنند از این رو مردم میمند با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که سلامتی جزو اولویت‌های زندگی آن‌ها است.

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش یکی از بهترین راه‌های تامین سلامتی را ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دانست و گفت: باید بتوانیم برای حفظ سلامتی خود در روز ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی همچون پیاده روی داشته باشیم.

او با اشاره به استقبال خوب شهروندان میمندی همایش پیاده روی خانوادگی، ادامه داد: فعالیت بدنی برای سلامتی و بالا بردن کیفیت زندگی اولویت دارد بنابراین باید ورزش مورد نیاز بدن خود بپردازیم.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته میمند از همه مردم ایران خواست تا به شهر میمند خواستگاه گل محمدی جهان سفر کرده و از مناطق و جاذبه‌های این دیار بازدید کنند.

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی، بر ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله توسعه ابعاد مختلف ورزش تاکید کرد.

حبیب اله جمشیدی فرماندار فیروزآباد در این همایش نیز با بیان اینکه آوازه شهر میمند فراتر از استان فارس بلکه ملی و کشوری است، گفت: وجود حدود ۱۴۰ کارگاه عرقیات و ۱۷۰۰ هکتار باغ گل محمدی ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در این ایام سال زمینه حضور هموطنان را فراهم کند.

او افزود: مهمان نوازی مردم میمند ریشه در فرهنگ عمیق و چند هزار ساله دارد و امیدواریم بتوانیم که در جهت حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های گردشگری گام‌های مهمی در سال جدید برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد