Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:07:59 GMT

جابه‌جایی‌های پرتعداد ستاره‌های تیم رویایی تارتار

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۷۹۹۷

جابه‌جایی‌های پرتعداد ستاره‌های تیم رویایی تارتار

بازیکنان تاثیرگذار نفت مسجدسلیمان تا اینجای نقل و انتقالات به تیم های دیگر رفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان یکی از تیم های خوب لیگ نوزدهم بود. این تیم که همواره یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول محسوب می‌شد، در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار روزهای بسیار خوبی را تجربه کرد. آنها در پایان نه تنها با کسب رتبه هشتمی تک رقمی شدند که بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه در لیگ برتر را رقم زدند و همچنین برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر جام حذفی نیز راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در چنین شرایطی طبیعی است که بازیکنان نفت به چشم بیایند. یکی از نکات قابل توجه تیم تحت هدایت تارتاردر لیگ نوزدهم جابه جایی تعداد زیادی از نفرات این تیم و حضور آنها در تیم های دیگر است. تا اینجا نقل و انتقالات حامد نورمحمدی، میثم نقی زاده و عماد میرجوان 3 بازیکنی که در پارس جنوبی نیز شاگرد تارتار بودند، به مس رفسنجان پیوستند. سعید کریمی نیز چهارمین بازیکن نفت بود که به مس رفسنجان رفت. 


همچنین احمد الجبوری و صادق صادقی دو بازیکن آینده دار دیگر نفت مسجدسلیمان بودند که مد نظر مهدی رحمتی قرار گرفتند و به شهرخودروی مشهد پیوستند. علیرضا علیزاده هافبک دفاعی نفتی ها به گل گهر سیرجان رفته و شاگرد امیر قلعه‌نویی شده و حسین ابراهیمی نیز اگرچه هنوز وضعیتش دقیقا مشخص نیست اما قراردادی با ذوب‌اهن امضا کرد و بعد وارد چالش با رحمان رضایی سرمربی این تیم شد.


درباره تعداد دیگری از ستاره های نفت مسجدسلیمان نیز این شرایط وجود دارد و بسیاری از آنها مشتریان زیادی در لیگ برتر پیدا کرده‌اند. تارتار که همواره علاقه زیادی به کار کردن با جوان ها دارد، در هر تیمی کار کرده توانسته از نفراتش خوب استفاده کند و دو سال پیش در پارس جنوبی نیز او موفق شد بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران بدهد.

نفت مسجد سلیمان نقل و انتقالات 1399 مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نقل و انتقالات 1399 مهدی تارتار نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان