Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ویزیت رایگان بیش از ۶۷۰ نفر، توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ پک بهداشتی بین روستاهای محروم ‌شهرستان نهبندان خراسان جنوبی در قالب طرح نذر آب ۳ توسط تیم درمانی و پزشکی و داوطلبان هلال احمر یزد خبر داد. - اخبار استانها -

محسن حرازی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به رسالت‌های هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر طی فعالیت‌های خویش همواره به اجرای طرح‌های بشر دوستانه و داوطلبانه و کمک‌های خیریه به تکریم انسان‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد با اشاره به حضور تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد و کاروان نذر آب سه در دهستان میغان نهبندان تصریح کرد: این کاروان متشکل از 20 نفر شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی، متخصص عفونی، متخصص اطفال، متخصص ارتوپد، ماما، روان‌شناس، پرستار و تکنسین دارویی و داوطلبان هلال احمر به ارائه خدمت پرداختند.

حرازی‌زاده ادامه داد: در راستای فعالیت این کاروان، دو هزار و 430 نفر در 32 روستای شهرستان نهبندان از خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و معیشتی این کاروان بهره مند شدند.

وی از انجام 678 ویزیت و توزیع داروی رایگان بین مراجعه‌کنندگان خبر داد و افزود: از این تعداد 160بیمار از خدمات پزشک داخلی، 125 نفر از پزشک عمومی، 63 نفر پزشک اطفال، 149نفر از پزشک ارتوپد، 38 نفر از پزشک عفونی، 135 نفر پزشک زنان، زایمان و ماما و هشت نفر از خدمات روانشناسی بهره‌مند شدند.

هشدار رئیس جمعیت هلال احمر: آمادگی کمتر از 10درصدی مردم در مقابله با حوادث طبیعی!اجرای فاز سوم نذر آب؛ هلال احمر فارس به کمک حاجی‌آباد هرمزگان می‌شتابدکمک 10 میلیون فرانکی به هلال احمر برای درمان بیماران کرونا

حرازی‌زاده ادامه داد: توزیع 200 کیلوگرم آرد، 50 بسته لوازم التحریر و 40 جفت کفش زنانه بین نیازمندان از دیگر خدمات این کاروان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: 400 پک بهداشتی و 400 بسته معیشتی بین خانوارهای محروم در روستاهای مختلف شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات آبی روستاییان عنوان کرد: در این راستا چهار تانکر به حجم 14 هزار لیتر در روستاهای منطقه شاه‌کوه و کوه بوبک نهبندان جایگذاری شده است.

حرازی زاده با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی از مهم‌ترین اولویت‌ها هلال احمر است، گفت: احصاء مشکلات مردم در نقاط محروم یکی از برنامه‌های کاروان نذر آب در نقاط مختلف است.

وی تصریح کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده آن دسته از افراد این روستا که دارای مشکلات ناباروری هستند، برای درمان در یزد حمایت می شوند.

حرازی زاده اظهار داشت: همچنین بر اساس پیگیری‌های انجام شده، با همکاری مجمع خیرین، بسیج سازندگی؛ مرمت قنات و احداث سرویس بهداشتی در روستاهای هدف در دستور کار است.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر حرازی زاده نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد

مجید فتاح زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برابر با دریافت گزارش مفقودی جوان ۲۶ ساله در مسیر شابیل – پناهگاه از طریق سامانه ۱۱۲ نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم کوهستان متشکل از پنج نفر نجاتگر پس از سه ساعت تلاش و جست و جو موفق به دسترسی به فرد مفقودی شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: نجاتگران پس از دسترسی به فرد مفقود شده وی را تا محل امن پناهگاه همراهی کردند.

فتاح زاده با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر همواره آماده عملیات هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش حادثه از هموطنان است.

کد خبر 6095998

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد