Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:05:59 GMT

۱۳ خانه هلال روستایی لرستان آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۳۱۵۶

۱۳ خانه هلال روستایی لرستان آماده افتتاح است

صارم رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خانه‌های هلال با هدف توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث روستایی با همکاری خیران راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی ۵۵ خانه هلال دیگر در دست اقدام است ادامه داد: در طرح خانه‌های هلال، آموزش های امدادی و افزایش آگاهی عمومی مردم برای مواجهه با حوادث  دنبال می شود تا نقش و مسوولیت این نهاد در کاهش حوادث طبیعی و جاده‌ای ایفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: جمع آوری کمک‌های داوطلبانه و مردمی، فعالیت‌های آموزشی، آماده سازی و هدایت فعالیت‌های جوانان داوطلب از دیگر مزیت های خانه هلال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: خانه های هلال هنگام وقوع بلایا و حوادث شهری و روستایی نقش تاثیرگذاری در ارزیابی منطقه توسط نیروهای محلی و تسهیل امدادرسانی به آسیب دیدگان دارد.

رضایی افزود: توسعه خانه‌های هلال و ارتقای آموزش‌های همگانی امداد یکی از اولویت های اصلی‌ جمعیت هلال ‌احمر کشور است که انتظار داریم با راه اندازی این مراکز افزایش تاب آوری جوامع محلی و گسترش مسوولیت پذیری اجتماعی محقق شود.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا لرستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اختصاصی ایرنا لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور خانه های هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه