Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@03:55:03 GMT

گزینه اصلی سرمربیگری استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۸۵۸۷

به گزارش مهر، با شرایطی که آندره استراماچونی برای بازگشت به استقلال پیش کشیده بود، موانع بزرگی پیش روی مسئولان این باشگاه برای جذب مجدد وی بوجود آمد. هرچند پیش از آن هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مخالفت خود را با بازگشت استراماچونی در پی قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال فصل گذشته را با استراماچونی آغاز کرد و در ادامه نیمکت آبی‌ها به فرهاد مجیدی رسید. مجیدی با این تیم نایب قهرمان لیگ شد ولی در فینال جام حذفی مقابل تراکتور شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. درست در روزهای بعد از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، اختلاف مدیرعامل استقلال و مجیدی علنی شد تا رسماً پرونده ادامه کار مجیدی در این باشگاه بسته شود.

با جدایی مجیدی و منتفی شدن بازگشت استراماچونی، مسئولان این باشگاه سراغ گزینه بعدی خود رفتند. این برنامه که قبلاً هم درباره آن خبرهایی منتشر شده بود، مشتمل بر سرمربیگری الکساندر نوری مربی دو رگه ایرانی - آلمانی است و مذاکره با این مربی جدی تر از قبل دنبال می‌شود.

نوری بارها از علاقه خود برای حضور در ایران و کار در کشورمان صحبت کرده بود. وی سابقه کار به عنوان سرمربی تیم‌های هرتابرلین و وردربرمن آلمان را هم در کارنامه دارد و مدتی هم دستیار «کلینزمان» در تیم هرتابرلین بود.

کادر فنی الکساندر نوری برای استقلال هم از نفراتی تشکیل شده است که قبلاً سابقه بازی در این تیم را داشته‌اند از جمله آرش برهانی و فریدون زندی.

زندی دوره‌های مربیگری خود را در آلمان پشت سر گذاشته و در صورت توافق نهایی، نوری را روی نیمکت تیم سابق خود همراهی می‌کند.

گفته می‌شود برای پست سرپرستی هم یکی از بازیکنان سابق استقلال که در سالهای اخیر از فوتبال خداحافظی کرده، مدنظر قرار دارد. با این حساب و در صورتی که مذاکره استقلال با نوری به نتیجه نهایی برسد، باید شاهد تحولات گسترده‌ای روی نیمکت آبی‌ها باشیم؛ نیمکتی که باوجود قانون منع به کارگیری مربیان خارجی رنگ و بوی ایرانی - آلمانی خواهد داشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد