Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:16:01 GMT

مدیرکل راهداری: محور جوپار - کرمان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۸۹۷۶

مدیرکل راهداری: محور جوپار - کرمان بازگشایی شد

سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از حادثه جاده‌ای حاملان مواد سوختی گازوییل در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه عصر امروز در مرکز استان کرمان خبرداد.

وی اظهار داشت: این تانکر بر اثر شدت حادثه دچار آتش‌شوزی شده بود لذا مسیر کندرو محور جوپار - کرمان به‌طور موقت بسته اعلام شد که عوامل راهداری با تلاش، این محور را به‌سرعت باز گشایی کردند و هم اینک تردد ایمن و روان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به آمار اعلام شده از مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان افزود: علت این حادثه واژگونی بر اثر توجه نکردن به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام می‌شود.

راهدارخانه زرند - راور دهه فجر امسال افتتاح می‌شود 

وی با اشاره به احداث راهدارخانه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع در ۲ طبقه و مساحت زمین یک هکتار در محور زرند - راور (گردنه ده علیرضا وعیسی آباد و محور زرند به کوهبنان) گفت: اکنون پیشرفت فیزیکی این راهدارخانه به ۸۰درصد رسیده است.

حاج‌سیدعلیخانی ادامه داد: این راهدارخانه با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در حال احداث و پیش بینی می‌شود که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد. 

فاصله بین کرمان تا شهر جوپار ۳۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان آتش سوزی کرمان تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان آتش سوزی کرمان تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان آتش سوزی کرمان تردد جاده ای اخبار کنکور حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش ها در کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : در پی سامانه قوی مستقر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.

براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند