Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان شامگاه سه شنبه در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: همه روزها به ویژه هفته دولت فرصت خوبی است تا به توصیه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب توجه جدی شده و مسوولان به ملت گزارش عملکرد ملموس و واقعی بدهند تا نقاط ضعف و قوت عملکردها

توسط خود مردم بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الله حقیقی با تاکید بر اینکه باید نقشه راه داشته باشیم، اظهار داشت: نقشه راه از این جهت ارزشمند است که عمل بر اساس آن موجب رسیدن به اهداف ترسیمی شده و پایان هر اقدامی نیز می توان برای مردم عملکرد ارائه داد. 
وی ادامه داد: بهتر است در جشنواره شهید رجایی بر اساس مقوله هایی که ارزیابی می کنیم آیتم تکریم مردم نیز لحاظ و در نقشه راه نیز گنجانده شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه نقشه راه را با هدف به نتیجه رساندن پروژه ها ترسیم می کنیم، گفت: در شروع کار به عنوان تکریم مردم این مقوله را نیز لحاظ کنیم و بررسی شود که مردم را به معنای واقعی در نظام جمهوری اسلامی که ائمه اطهار( ع) و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، تکریم کنیم‌ و در پایان شاخص ها و اقدامات انجام شده برای مردم را گزارش دهیم.
حقیقی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از هم اکنون علاوه بر نقشه راهی که دستگاه های اجرایی را مورد ارزیابی قرار می دهد به عنوان تکریم مردم نیز مصداق هایی را لحاظ کند که قابل ارزیابی باشد.
وی یادآوری کرد: بخشی از امتیاز این مقوله توسط مردم، ارباب رجوع و رسانه ها داده شود چرا که این اقشار نیز در انتخاب مدیر و دستگاه برتر نقش درستی داشته باشند.
استاندار زنجان گفت: باید بتوانیم برای تکریم مردم نیز جایگاهی داشته باشیم و امتیازی بدهیم که با محقق شدن این مهم وجدان عمومی نیز لحاظ شود و می توانیم این موضوع را در سطح ملی نیز پیشنهاد بدهیم.
حقیقی یادآوری کرد: در ۲ سال اخیر سعی کرده ایم این مهم را انجام دهیم اما تاکنون ورود عملیاتی به این موضوع نداشتیم.


۵۰ دستگاه اجرایی در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ارزیابی دستگاه های اجرایی در سال گذشته با شعار توسعه دولت الکترونیک و ارتقای فرهنگ‌ سازمانی با هدف افزایش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی در کشور و استانها سرلوحه همه دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.
نجفی افزود: براساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت و خدمات کشوری دستگاه های اجرایی ملزم به استقرار نظام مدیریت و عملکرد در همه سطوح هستند و ماموریت پیگیری و ارزیابی نظارت و استقرار نظام مدیریت عملکرد سرلوحه سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.
به گفته وی، این فرایند بر پایه برنامه های جامع نظام اصلاح اداری بوده که سالانه توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در بخش های عمومی و اختصاصی و با مشارکت همه دستگاه های اجرایی در سطح استان انجام و نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه ها با انتخاب دستگاه و مدیران در جشنواره شهید رجایی انجام می شود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: فرایندی ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی ابتدا بخشنامه این مهم توسط سازمان اداری استخدامی ابلاغ و سپس شورای راهبری توسعه مدیریت در استان تشکیل و ایتم های اجرای های ارزیابی عملکرد به تصویب می رسد.
نجفی اظهارداشت: پس از این مراحل خود ارزیابی دستگاه های اجرایی با درج مستندات آغاز و بعد از این مرحله تایید امتیاز خود ارزیابی دستگاه های اجرایی انجام و امتیاز دهی شاخص های عمومی و اختصاصی توسط تیم های ارزیابی محقق داده می شود.
وی ادامه داد: بعد از این محله اعلام نتایج  اولیه انجام می شود و پس از وصول اعتراض ها و بررسی مجدد نتایج نهایی در ستاد جشنواره شهید رجایی اعلام و از برترین های این جشنواره تقدیر می شود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در ارزیابی شاخص‌های عمومی در سال‌جاری ۶ محور کلی با ۲۶ شاخص و ۱۵۰ زیر شاخص را مورد بررسی قرار دادیم که پنجاه دستگاه اجرایی مشارکت کننده در ارزیابی عملکرد وجود داشت.
به گفته نجفی، در ۵۰ دستگاه اجرایی در قالب پنج گروه جا گرفته و مورد بررسی قرار دادیم.
به گزارش ایرنا، در گروه عمومی قضایی، دستگاه برتر استان زنجان اداره کل امور اقتصادی  و دارایی، در گروه زیربنایی و توسعه زیر ساخت شرکت توزیع نیروی برق، گروه تولیدی و خدماتی،  سازمان جهادکشاورزی، گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز اداره کل فنی و حرفه ای، در بخش بیشترین میزان رشد عملکرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و سازمان حج و زیارت، در گروه ارزیابی های جشنواره شهید رجایی بانک توسعه صادرات شعبه زنجان، در گروه تحقق سیاست‌های محوری قوه قضائیه در استان زنجان دادگستری استان، در ایجاد ارامش  رسانه ای جامع و موثر استانی صدا و سیمای مرکز زنجان، در گروه تحقق اهداف بازسازی و احداث مسکن نیازمندان  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و در گروه حمایت از سرمایه گذاری و رفع موانع تولید نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان حائز رتبه های برتر شدند.

برچسب‌ها هفته دولت استانداری زنجان جشنواره شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری زنجان جشنواره شهید رجایی هفته دولت استانداری زنجان جشنواره شهید رجایی اخبار کنکور سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سازمان مدیریت و برنامه ریزی جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی ارزیابی عملکرد استان زنجان تکریم مردم زنجان گفت دستگاه ها نقشه راه شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان جشنواره سرود و آیین‌های نمایشی روستایی رضوی در بخش‌های مختلف مشخص شدند.

در جشنواره سرود و آیین‌های نمایشی روستایی و عشایری آسمان هشتم که به تازگی برگزار شد، استعدادهای جوان در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند و برگزیدگان در گروه‌های سنی مختلف و همچنین در بخش‌های انفرادی معرفی شدند.

در این جشنواره، گروه‌های سرود و نمایش‌های میدانی و خیابانی از سراسر کشور حضور داشتند و با اجراهای خود، هنر و فرهنگ ایرانی را به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش برگزیدگان هر بخش به شرح ذیل است:

* برگزیدگان بخش سرود:

در گروه دختران زیر ۱۵ سال، گروه سرود مثاق از روستای اکرم آباد استان یزد به مقام اول دست یافت.

در گروه دختران بالای ۱۵ سال، گروه سرود احسان از روستای حاجی آباد استان چهارمحال و بختیاری برنده شد.

در گروه پسران زیر ۱۵ سال، گروه سرود طپش از روستای همت آباد استان خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

در گروه پسران بالای ۱۵ سال، گروه سرود نوای موعود از روستای سالار آباد استان خراسان رضوی به مقام اول رسید.

* مربیان برگزیده:

مهدی نظری از استان چهارمحال و بختیاری

حسین صیادی از استان خراسان رضوی

حسین نصیری از استان البرز

* برگزیدگان بخش نمایش:

گروه نمایش پناه از استان خوزستان، گروه نمایش ضامن از استان چهارمحال و بختیاری، و گروه نمایش سفر به خورشید از استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان گروه‌های برتر شناخته شدند و جوایزی دریافت کردند.

* برگزیدگان بخش انفرادی:

بهترین بازیگر مرد به صورت مشترک به رضای خروجیان و حسین گلچین تعلق گرفت.

بهترین بازیگری زن، مریم آل احمدی و مرضیه کریمی به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

بهترین موسیقی متن توسط مصطفی نظری برای نمایش ما و محله ارائه شد.

* جوایز ویژه:

بهترین طرح و ایده به مرتضی کاکا برای نمایش پناه آخر اهدا شد.

بهترین طراحی صحنه به روح الله افتتاحی برای نمایش ضامن تعلق گرفت.

بهترین طراحی لباس به رضا خروجیان برای نمایش این بار می برند که ... اعطا شد.

بهترین طراحی بروشور به مجتبی رحیمی شهواری برای نمایش بلیط چهارنفره و محمد حسن آقابابائی برای نمایش ضامن داده شد.

این رقابت‌ها در روستای کردر رضوی از توابع استان بوشهر برگزار شد و به برگزیدگان هر بخش جوایز نقدی اهدا شد.

کد خبر 6087740 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی