Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین محتشم سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حساسیت نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فوتبال افزایش یافته ولی این مهم برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید پررنگ‌تر شود.

وی اضافه کرد: در حوزه فوتبال استان بوشهر با تلاش‌های نماینده شهرستان‌های جنوبی این استان در مجلس مجوز کتبی حضور پارس جنوبی جم در لیگ دسته یک فوتبال کشور از وزیر نفت دریافت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان نیز در نطق خود در صحن علنی مجلس به حمایت از فوتبال استان بوشهر پرداخت که ایجاد چنین حساسیتی در بین نمایندگان قابل تقدیر است.
محتشم ادامه داد: در خوزستان یک پتروشیمی ۱۵۰ میلیارد ریال به ورزش این استان کمک کرده که در استان بوشهر نیز با وجود ۲۰ پتروشیمی باید این نوع حمایت‌ با پیگیری نمایندگان و سایر مسئولان این استان محقق شود.
وی اظهارداشت: در استان کرمان صنعت مس در فوتبال به تنهایی هفت تیم دارد که با چنین رویه‌ای بدون شک استان بوشهر نیز باید از ظرفیت خدادادی‌اش برای کمک به ورزش این استان و بویژه فوتبال استفاده کند.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در ارتباط با تیم فوتبال شاهین شهرداری بیان کرد: مسائل و مشکلات این تیم به صورت ویژه رصد می‌شود تا زمینه حضور مقتدرانه آن در لیگ دسته یک فراهم شود.
محتشم اظهار کرد: مسئولان شاهین در موضوع سقوط باید پاسخگو باشند زیرا در فصل گذشته مانع آمدن حسین ماهینی به تیم شدند.
وی افزود: در فصلی که گذشت هیات فوتبال به صورت تمام و کمال در حمایت از شاهین گام برداشت ولی یک سری تصمیم‌هایی خودسرانه و بدون مشورت منجر شد تا حضور این تیم در لیگ برتر به سقوط ختم شود.
محتشم عنوان کرد: انتظار داشتیم در لیگ برتر به مشاوره‌های هیات فوتبال برای موفقیت‌ تیم‌ها توجه شود ولی به این مهم نیز توجه نشد تا جایی که شاهین بوشهر با بازیکنان ضعیف بسته شد و پارس جنوبی نیز اقدام به آوردن سرمربی کرد که این سرمربی در مجموع ۱۰ برد نیز در لیگ برتر تجربه نکرده‌است‌.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال بانوان بوشهر در لیگ برتر اظهار کرد: این تیم با توجه به شیوع کرونا و ناتمام ماندن رقابت‌ها در لیگ ماندگار شد و از هم‌اکنون به فکر جذب اسپانسر برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ آینده هستیم.
وی گفت: ساختار کمیته‌های هیات فوتبال تغییر می کند و به عنوان نخستین سامانه الکترونیکی مالی آن بزودی راه‌اندازی می‌شود.
محتشم افزود: هیات فوتبال بوشهر از دوره گذشته ۴۷۰ میلیون بدهی داشت که در این دوره به صورت کامل پرداخت شده‌است.
وی با اشاره به حمایت خوب اداره کل ورزش و جوانان از هیات فوتبال اظهار کرد: هر هیاتی ساختار اداری تعریف نکند شکست می‌خورد که در اینارتابط ساختار هیات با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ساماندهی شده‌است.
محتشم در ارتباط با وضعیت فوتبال پایه استان بوشهر  گفت: به محض صادر شدن مجوز ستاد مقابله با کرونا فوتبال مدارس و لیگ‌هاز مرتبط با آنها با رعایت کامل پروتکل‌ها آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه هیات فوتبال بوشهر برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال افزود: در برخی موارد شاهد رفتن برخی از فوتبال‌های رده‌سنی پایه به پایتخت هستیم که با توجه به ظرفیت‌های موجود نیازی به این اعزام وجود ندارد.
محتشم اظهار داشت: خانواده‌ها نیز باید احتیاط لازم از فرزندان خود داشته باشند تا در دام دلالان نیفتند و بتوانند بدون کمترین کاستی و حاشیه استعدادهای آنها را به نحو مطلوبی شکوفا کنند.
وی ادامه داد: تیم‌های بزرگسالان استان باید به صورت به رده‌های پایه بپردازند چراکه موفقیت آنها با پرداختن به فوتبال پایه محقق می‌شود.
محتشم از راه‌اندازی موزه هیات فوتبال پیشکسوتان استان در آینده نزدیک خبر داد.
وی افزود: لباس و عکس‌های قدیمی، سردیس، تندیس، مصاحبه ویدویی، جام‌های قهرمانی از جمله موارد پیش بینی شده برای گنجاندن در این موزه است.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر پتروشیمی پارس جنوبی جم خوزستان نفت شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر پتروشیمی پارس جنوبی جم خوزستان نفت شاهین شهرداری بوشهر فوتبال بوشهر پتروشیمی پارس جنوبی جم خوزستان نفت شاهین شهرداری بوشهر اخبار کنکور فوتبال استان بوشهر فوتبال بوشهر هیات فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید هدایتی در مراسم تجلیل از مدال آوران رشته ورزش بولینگ و بیلیارد استان لرستان با حضور دکتر وحید والی‌زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان گفت : قهرمانان این ورزش در سال گذشته در دو رشته اسنوکر و ایتبال در رده‌ های مختلف سنی زیر 17سال تا 21 سال و بزرگسالان مقام های اول تا سوم کشوری را کسب کرده اند.

سعید هدایتی که از مجریان توانمند و خاص کشور نیز می‌باشد و تجربیات زیادی از عرصه رسانه و عرصه اجتماعی برای توسعه ورزش بهمراه دارد افزود: در تلاش هستیم که زیرساختهای مناسب را برای همه ورزشکاران و قهرمانان مهیا نموده تا در آینده بیلیارد استان بیشتر از گذشته در سطح ملی موفق عمل نموده و عناوین درخشانی توسط قهرمانان لرستانی کسب گردد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان ادامه داد : ‌با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اعزام بازیکنان و مربیان به مسابقات مختلف مهم و ملی خوشبختانه نگاه فدراسیون به لرستان تغییر یافته و عم‌اکنون نگاه ویژه ای به استان دارند که توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در سال گذشته را بدنبال داشته که در قیاس به ادوار گذشته کاملا بی سابقه است ‌

همچنین در ابن مراسم وحید والی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان از رشد ۲۵۰ درصدی این ورزش در لرستان خبر داد و گفت : بولینگ و بیلیارد یکی از هیئت های برتر ورزش استان هستند که حاصل تلاش و کوشش رییس هیات و هیات‌های شهرستانی می‌باشد ‌.

وی افزود : از طرف فدارسیون مربوطه هم اعلام شده که لرستان جز پنج هیت کشور است که در این راستا نیز اداره کل ورزش و جوانان نیز حمایت‌های لازم را از این هیات‌های موفق بعمل خواهد آورد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبود و هدایا از قهرمانان این رشته ورزشی تجلیل بعمل آمد و به رسم تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از هیات بولینگ و بیلیارد استان لوح یادبودی به وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از سوی رییس هیات اهدا گردید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903090

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد