Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:54:25 GMT

فلسطینیان علیه توافق سازش تظاهرات کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۱۵۴

فلسطینیان علیه توافق سازش تظاهرات کردند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، معترضان در شهر الخلیل علیه الحاق کرانه باختری و سازش با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار اتحاد میان گروه‌های فلسطینی برای مقابله پروژه سازش با رژیم صهیونیستی شدند و آن را لکه ننگ و خفت بار توصیف کردند.

معترضان، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جنایتی علیه حقوق فلسطینیان خوانده و خواستار مقابله و برخورد شدید با آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تظاهرات دیگری در منطقه أم الفحم واقع در اراضی اشغالی فلسطینی در اعتراض به توافق سازش برگزار شد و معترضان این اقدام حکام امارات متحده عربی و بحرین را محکوم کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که قرار است تا ساعاتی دیگر قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در واشنگتن به صورت رسمی امضا شود.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این ۲ کشور به همراه عربستان سعودی به هواپیماهای اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه با تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان ۲ طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.

برچسب‌ها رژیم صهیونیستی فلسطین پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد

«محمود عباس» امروز (یکشنبه) طی سخنانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض درباره هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

به گزارش ایرنا، وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل به رفح حمله کند، بزرگ‌ترین فاجعه در تاریخ ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، از آمریکا خواست تا مانع یورش رژیم صهیونیستی به رفح شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: بیم آن می‌رود که اسرائیل به کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری به سمت اردن روی آورد، اما ما تحت هیچ شرایطی کوچاندن اجباری فلسطینیان از وطنشان را نمی‌پذیریم.

وی افزود که اردن و مصر قاطعانه با کوچاندن فلسطینیان به این کشور‌ها مخالفت کرده‌اند.

محمود عباس ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید