Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، هنیه به همراه «صالح العاروری» معاون وی در سفارت فلسطین در بیروت با محمود عباس تلفنی صحبت کرد.

بر اساس این گزارش، هنیه گفت: فتح و حماس به همراه همه گروه‌های فلسطینی در یک سنگر هستند و اجازه نمی‌دهند که آرمان فلسطین پلی برای به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر و عادی‌سازی روابط با آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد، مواضع فلسطینی‌ها در مقابله با توطئه‌ها علیه آرمان ملی ما و اقداماتی که قصد از بین بردن مسأله فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین را دارد متحد و یکپارچه است.

رییس دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: پیام این نشست اتحاد، پایداری و مخالفت با همه توطئه‌ها و تلاش‌هایی است که برای از بین بردن مساله فلسطین انجام می‌شود.

هنیه با اشاره به نشست اخیر دبیرکل های گروه های فلسطینی در بیروت گفت: اگر مواضع شما در حمایت از این نشست نبود، این نشست برگزار نمی‌شد و بر اهمیت مواضع رییس تشکیلات فلسطین تأکید کرد.

پیش‌تر نیز رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فسطین خواستار پایان اختلاف گروه‌های فلسطینی با توجه به شرایط کنونی و تشکیل دولت وحدت ملی شد.

قرار است امروز  ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در واشنگتن به صورت رسمی امضا شود.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان سعودی به هواپیماهای اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آن ها استفاده کنند؛ مسأله ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه و تل‌آویو، تماس‌ها و دیدارهای زیادی در روزهای اخیر میان دو طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.

برچسب‌ها محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین اسماعیل هنیه فلسطین پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین اسماعیل هنیه فلسطین محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین اسماعیل هنیه فلسطین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) اعلام کرد که طی روزهای گذشته نوار غزه شاهد استقرار موج گرمای غیر عادی بوده است.

بر اساس این گزارش، گرمای شدید نوار غزه طی روزهای گذشته باعث شده اوضاع آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند به شدت وخیم شود.

آنروا تاکید کرد که در جریان این موج گرمای غیر عادی در نوار غزه تاکنون دست کم ۲ کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بارش باران، گرمای شدید، نبود مواد غذایی کافی، نبود آب آشامیدنی، گسترش بیماری‌های واگیردار و روان شدن فاضلاب در میان چادرهای آوارگان تنها بخشی از مشکلاتی است که شهروندان فلسطینی این روزها در نوار غزه با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌های اعلام شده تعداد آوارگان فلسطینی در نوار غزه به شدت در حال افزایش است. چند روز قبل خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داده بود که شمار آوارگان فلسطینی در شهر دیرالبلح بر اثر تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی افزایش چشمگیری داشته است.

کد خبر 6089479

دیگر خبرها

  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد