Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس را برای بازی با التعاون در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب با دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و التعاون عربستان از گروه سوم پیگیری می‌شود. پیش بینی پارس فوتبال از ترکیب پرسپولیس را می توانید از اینجا بخوانید

بر این اساس یحیی گل محمدی ترکیب تیم پرسپولیس را به شرح زیر اعلام کرد:

حامد لک، شجاع خلیل زاده، بشار رسن، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی

این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شهر آموزش دوحه قطر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه