Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:18:35 GMT

بیماران دیالیزی آستارا سبد کالا دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۹۸۰۹

بیماران دیالیزی آستارا سبد کالا دریافت کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد نظری روز سه شنبه در حین  توزیع سبد کالا در بخش دیالیز بیمارستان آستارا اظهار کرد: سبد ها شامل گوشت، قند، شکر، برنج، روغن و حبوبات و ارزش هر کدام ۲ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته حدود ۲۰۰ میلیون ریال توسط یک خیر برای پیوند کلیه یک بیمار آستارایی اهدا شد و  ۱۵ دستگاه دیالیز در بیمارستان آستارا موجود و به چهار دستگاه دیگر نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: واحدهای درمانی آستارا با توجه به موقعیت مرزی این شهرستان، پذیرای گردشگران و اتباع خارجی هستند و باید به امکانات جدید مجهز شوند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا گفت: ۵۰ بیمار کلیوی تحت پوشش انجمن هستند و هر بیمار، سه بار در هفته دیالیز می شود و مشارکت خیران برای تامین هزینه درمان آنها ضروری است.

نظری یادآور شد: قیمت هر دستگاه دیالیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است و راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان جدید آستارا و اختصاص زمین برای احداث ساختمان انجمن بیماران کلیوی، حمایت مسئولان را می طلبد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها بسته حمایتی آستارا نارسایی کلیه مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی آستارا نارسایی کلیه مشارکت های مردمی بسته حمایتی آستارا نارسایی کلیه مشارکت های مردمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه