Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه دوشنبه 24 شهریور ماه امسال ماموران پلیس تهران در جریان به قتل رسیدن دختر جوانی در نزدیکی پارک چیتگر قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل با جسد خونین دختر 27 ساله ای به نام مرجان روبرو شدند و همین کافی بود تا بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات فنی پای در صحنه جرم گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواب منفی به خواستگار عصبانی

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که مرجان چندی قبل در شبکه اجتماعی اینستاگرام با پسر جوانی به نام اشکان آشنا شده و پس از مدتی که با هم در ارتباط بودند اشکان پیشنهاد ازدواج به مرجان می دهد و از دختر جوان می خواهد که در خصوص ماجرای ازدواج همدیگر را در منطقه تهرانپارس ملاقات کنند.

مرجان که در شهر کرج زندگی می کند از اشکان می خواهد که در نزدیک پارک چیتگر که رستوران های زیادی دارد همدیگر را ملاقات کنند و عصر دوشنبه مرجان سوار بر تاکسی اینترنتی به تهران و محل قرار می آید و اشکان نیز پس از رسیدن به پایانه غرب تهران سوار بر تاکسی اینترنتی به محل قرار می رود.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی اطلاع پیدا کردند که مرجان پس از ملاقات با اشکان به درخواست خواستگاری وی جواب منفی داد و همین باعث درگیری اشکان با مرجان می شود.

مرجان برای رفتن به خانه اش درخواست تاکسی اینترنتنی می کند و در حالیکه تاکسی اینترنتی در محل حضور پیدا می کند اشکان در برابر شاهدان حادثه به خاطر جواب منفی با مرجان درگیر شده و در یک لحظه چاقویی از جیبش بیرون کشیده و با زدن ضرباتی به مرجان پا به فرار گذاشته است.

بنا بر این گزارش، جسد مرجان به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری اشکان 30 ساله در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم جنایی پلیس قتل جرم اینستاگرام حادثه فرار پزشکی اخبار حوادث دختر خواستگار ضربات چاقو خونین ساعت عکس فیلم ایران کرونا قتل مرد بیمارستان ساعت خانواده تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها