Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@15:57:17 GMT

توتونی: با وجود شکست از عملکرد سپاهان راضی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۰۷۵۶

توتونی: با وجود شکست از عملکرد سپاهان راضی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی توتونی پس از شکست دو بر صفر سپاهان مقابل النصر عربستان اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. آنچه مهم بود این بود که از عملکرد بچه‌ها راضی بودیم. بازی پا یا پای و برابر داشتیم. بچه ها تا حد زیادی خواسته ما را برآورده کردند. خصوصا در نیمه دوم که شرایط بهتری پیدا کردیم و موقعیت‌های ویژه ای برای گل زدن داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توتونی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی برای گل زنی ایجاد کردیم. این فوتبال است و ممکن است بعضی روزها روز شما نباشد. مدت زمان خیلی کمی است که کادر فنی جدید با بازیکنان کار می‌کند. ما سعی کردیم روش و نوع بازی سپاهان را تغییر بدهیم و می‌دانیم که نیاز به زمان دارد. باید کمی با صبر و حوصله باشیم. ما در این مدت زمان محدود که با تیم بودیم از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه این تیم بعد از سه روز باید دوباره با النصر بازی کند و چه تغییراتی احتمال دارد در نظر بگیرند، گفت: قبل از پاسخ به این سوال باید پیروزی النصر را تبریک بگوییم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید این بازی را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم مشکلاتمان کجا بوده تا برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. به دنبال این هستیم که بتوانیم بازی بهتری با نتیجه بهتری را ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: دیدیم که بازیکنان اصلی و ذخیره تیم با هم تفاوت زیادی ندارند. مجموعه‌ای از بازیکنان خیلی باکیفیت را سپاهان در اختیار دارد. باید ببینیم بازی بعدی به چه شکلی خواهد بود و آیا تغییراتی را خواهیم داشت یا خیر.

ادامه داد....

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال سپاهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!